popoval Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hei. Jeg har nå skaffet meg enda en e30 Så nå må jeg selge den ene og er litt usikker på hva som blir riktig pris. Bilen er hvit, 4 dører. Det jeg veit som er teknisk feil er Dempertopp-lager v.side forran, en ABS sensor må byttes og litt eksos lekk ca ved den bakerste potta. Rust hull i den ene skjermen og tror den andre bør byttes. er noen rust flekker nederst på dører og kanaler. Bilen har gått 217 000. Må eu godkjennes i april. Kan jeg annonsere den for 35 000 inkl årsavgift? er det for mye/lite? Har tenkt å selge den som den står men hvis jeg får dårlig respons har jeg mulighet til å fikse den opp men har egentlig ikke tid siden jeg har 2 andre biler som trenger litt pleie:p Noen meninger?
Lars89 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Har du bilder? Hva slags utstyr har den? Uten å ha sett bilen virker 35 som relativt stivt...
popoval Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Ble 34 000 så får jeg se om noen vill ha den:p http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21197852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå