e30 tic Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 BEHØVER trekk eller en komplett grå sportstol med lyst skinn på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 trenger også ca 700cc høy ohm dyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 har en starter te m20 mulig ett sentrallåsrele og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 har en starter te m20 mulig ett sentrallåsrele og minste sorten? fint om du har sentrallås rele te 2d vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 ja e den minste sorten og ska se om eg finner ett sentrallåsrele og ka gir du for begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 minst mulig hehe. prosjektet er dyrt nok som det er, gir noen hundre lapper i forskudd på bare rele om du får sendt det i posten som brev. kan avvente litt på starteren, evt bytte den i en av store typen, evt noe annet du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 hmm jeg har komplett ferdig e34 jeg så trenger ikke noe for øyeblikket mn ska sjekke om eg har det releet og så sender jeg deg en pm i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 hmm jeg har komplett ferdig e34 jeg så trenger ikke noe for øyeblikket mn ska sjekke om eg har det releet og så sender jeg deg en pm i morgen flottings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 sentrallås rele og drivledd i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 noen som har en stol stående? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå