joacim Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hei, da det nye motorbygget blir massiv busdjettsprekk, så vurderer jeg å selge Go'motoren min.. Blokka er utrustet med piano tråd, stemplene er ned dreid. Kun topp og blokk, motoren er sattsamen, men følger ikke med noe annet, IKKE innsug,kamdrev, eksos,turbo, termostathus OSV. Så har du allerede m20 motor så er det bare å smelle over sånne deler som er rundt Motoren har funket for meg i over 2 år. masse kjøring, så motoren burde nok få en rask overhaling. Det har aldri vært noe tull med den! Skjønner vis det er vanskelig å selge uten tingene rundt motoren, men jeg trenger de tingene til nye motoren. En halteck e6k følger med, uten ledningsnett derimot. men samme boksen og mappen som jeg har kjørt. har ikke noen foto av den, men har video: Kjører her med garret gt35r turbo. Send meg en PM om du er intrisert. Bud over 5 tusen Joacim
stefan88 Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hei, hvor bor du, kunne tenkt meg å sett på motoren din. er det slik at den må overhales, eller kan man hive på delene og kjøre turbo på den med en gang?
joacim Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Hei, motoren kan sikkert kjøres, jeg har brukt den i 2 sesongen, så den burde nok overhales. bytte stempleringer og sjekke lagre.. har ikke så peiling på motorer enda, men bare å komme å se, skrudde av toppen i dag.. sms? 92 42 86 83
Frode_E30 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Sorry for OT, men fyyy faaen for et rått klipp!!!
stefan88 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 hva er det som må kjøpes inn for og ha akkurat samma oppsettet som du kjørte med? hva kan man forvente av hk og nm av det? mulig det blir salg på deg her ser du.
joacim Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 åååå..jeg hadde skrevet langt svar her, men så ble alt borte.. ahh.. har kjørt: Grenrør med garret gt35r turbo 504 cc dyser Datasprut mapped til 2.5 liter , så har fått masse bensin hele tiden.. Aluradiator med topp kjøling. Royal purple racing olje. Ring for info? Blir isåfall bare rein blokk med innmat nå, topp komplett uten kamdrev og toppdeksel. selges samlet, men kan få med intercooler og kimmit benintrykk regulator.. takk for skryt hehe.. gir litt motivasjon til å gå ut i garasjen og løfte ut bunndelen nå
stefan88 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 høres bra ut det, kjørte du separat wg da? fikk du bremsa den, hva annslår du i hester? bor ca 2 timer unna deg, så jeg har mulighet til å hente.
joacim Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 jeg kjørte separat wastgate ja Jeg vet ikke hvor mye hester det var i den, men har jo fint holt følge med nissan'er med rundt 3 hundre.. men de har jo også en helt annen giring og vekt. så vankelig å si.. Gi den en rask runde med vedlikhold så har du en god motor Bare å ringe på tlf lenger opp. eller aller helst sms vis du liker det bedre Joacim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå