AlXz Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hey. Om startsperren slår inn, vil man kunne få dette opp på diagnose? Bilen har gått tom for strøm og stått en stund etterpå. Den vil ikke starte nå. Starteren går rundt, men ingen tegn til start. Usikker på hva det kan være.., men ews'n er jo en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 EWS'en er en mulighet ettersom bilen har stått en stund uten strøm. Sjekk om bensinpumpa går når du kjinner og om du har gnist. Kan gjerne være veivsensoren som er defekt, likeså bensinpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Var slik sist bilen hadde stått 1-2 uker også.. Da satt jeg bare på startstrøm og den kom etter å ha dratt starteren endel. Var også en fjernkontroll med nøkkelen som jeg lurer på om er til en immobilizer eller noe slikt.., har fått start på bilen uten å trykke på den, men nå har batteriene falt ut :/ Men om det er ews'n.., mulig å få opp dette med Carsoft på noe måte? Mener forresten at jeg hørte bensinpumpa gå rundt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Kan denne fjernkontrollen ha noe med startsperre å gjøre? Mistenker at fjernkontrollen (bilde) kan være noe form for startsperre i tillegg til den orginale startsperren? (ewsII?) Har før startet den uten å trykket på fjernkontrollen i det hele tatt, men for noen uker siden kunne den dras lenge på starteren før det skjedde noe, mener jeg trykket litt på fjernkontrollen da, og da kom den etterhvert. Men batteriene i fjernkontrollen falt ut, og ikke fått ordnet nye før nå. Må fjernkontrollen kodes/programmeres mot bilen nå da eventuelt? Eller kan dette være ewsII startsperra? Bilen har stått en stund uten strøm.. Startmotor går rundt, men det skjer ikke stort mer. Mener jeg hørte bensinpumpa gå rundt litt.., men det tror jeg kun var en gang. Om det er startsperra (ews).., får man noe fram om dette på diagnose med Carsoft?? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 har du defa alarm på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Tror ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FJELLREVEN Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 sitter en chip i nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 sitter en chip i nøkkelen Ja.., vet.., men hvordan finner jeg ut om det er ews startsperra som er problemet, eller om den fjernkontrollen kan være til en ettermontert alarm/immobolizer elns? Er det noe bra måter å teste ut dette på? Kan Carsoft gjøre noe her?? Takk for svar folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 EDIT: Litt bensin gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå