Østgaard Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Hvite blinklys fremme og på siden, is-leppe og helrøde baklykter så kommer den seg mye denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hehe liker de oransje jeg Kommer oransje på siden også. Muligens også Is-leppe når jeg får råd Første prioritet er å komme gjennom teknisk kontroll blir nok simons catback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 kordan går det med bilen din julian`? gjort noe mere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 kordan går det med bilen din julian`? gjort noe mere ? +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Nei ikke mye:( fått meg ny bil og e30en er nedprioritert fram til 12 juli når jeg skal på full sjekk hos bt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Ka har du kjøpt for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Japsebil 2000mod Galant 2.4. Fullt skinn, aut. klima osv osv. Måtte ha en komfortabel bruksbil uten problemer, og da strekker ikke e30en til for å si det mildt Er ikke sikker på hva som skjer med e30en, men får se etter teknisken hva det blir til Er nok ikke siste gang med bmw for å si det slik Kjøpte mitsuen pga GOODE rabatter gjennom bilhuset kråkenes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Japsebil 2000mod Galant 2.4. Fullt skinn, aut. klima osv osv. Måtte ha en komfortabel bruksbil uten problemer, og da strekker ikke e30en til for å si det mildt Er ikke sikker på hva som skjer med e30en, men får se etter teknisken hva det blir til Er nok ikke siste gang med bmw for å si det slik Kjøpte mitsuen pga GOODE rabatter gjennom bilhuset kråkenes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 hehe Faktisk meget fornøyd med japaneren sålangt Ekstremt komfortabel og mye kjøreglede for å være japansk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 stefaren din jobber jo der så eg hadde valg et japaner eg og menne ka skal du ha for e30'en da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Når den er ferdig gjennom teknisk satser jeg litt høyere enn før for å si det slik, for da betyr det jo at ALT er på stell Alt jeg vet om nå er eksosanlegg, feil motor og senk, men tiden vil vise Uansett så vil jeg nok beholde bilen til jeg har fått den igjennom teknisk og godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 søren hehe jaja du må få den skikkelig i orden også hive en digg motor i den også bygge bane bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Heisann igjen! Litt info til de få som gidder å lese dette Vært på teknisk den 12, og som jeg tenkte er de noen forbanna idioter. Jeg kom inn der og forklarte hva de sa når jeg ble stoppet. Nemlig at jeg skulle inn på full sjekk. Men det visste ikke han noe om, for de gjor ikke slikt. Så jeg har jo ikke gjort NOE med bilen nesten, og han ble dritt sur pga det. Sa jeg brukte opp den dyrebare tiden dies... Så nå må jeg fikse feilene på en _NY_ mangellapp fra de, og det innebærer: -Fjerne sotefilm på ruter (Done.. Ikke noe problem for min del, liker den best uten) - Bytte hele eksosanlegget (Done, med simons cat-back) - Bytte til orginalfjører eller godkjenne de jeg har på(ser etter brukte orginale) - fikse slik at jeg kan sette over til bare parklys (woho, ja dette er virkelig skadelig å kjøre rundt med...) - Fikse dårlig håndbrekk (deler bestilt) - feste deksel over beina fordi han klarte å rive det ned når han kjørte den.. Forbanna idiot.. - feste noe ledninger i motorrom(?) fikk ikke forklart hvilke... - oljelekkasje..(?) jeg kan ikke se noe oljelekkasje utenom litt oljesøl fra når servobeholderen lakk.. Hurra for BILTRANGSYNTE!! PS: Bilen selges når den er godkjent igjen, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Biltilsynet er en gjeng med sure idioter, END OF DISCUSSION! Opplever man hyggelige mennesker på Biltilsynet er du faen meg heldig, de er etter min mening en gjeng med grinete gamle gubber som følger sin egen lille bok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 selge den ? ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå