Julianv Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 E30en er skitten, høy og ikke spesielt kul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 og ? sleng ut bilder gjerne av galanten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Heihei! Liten update: Ferdig hos bt!!! Møtte en meget hyggelig kar der som likte bilen meget godt tydeligvis Eneste som jeg må fikse er handbrekk (dårlige wire tydligvis), og han var så hyggelig at jeg fikk 1 mnd på meg, samt at jeg slipper å vise hos de! Kan vise på alle verksteder. Han brydde seg omtrent ikke om alt han andre drittsekken sa, og bare smilte og ga meg tips Endelig noe positivt å si om biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Heihei! Liten update:Ferdig hos bt!!! Møtte en meget hyggelig kar der som likte bilen meget godt tydeligvis Eneste som jeg må fikse er handbrekk (dårlige wire tydligvis), og han var så hyggelig at jeg fikk 1 mnd på meg, samt at jeg slipper å vise hos de! Kan vise på alle verksteder. Han brydde seg omtrent ikke om alt han andre drittsekken sa, og bare smilte og ga meg tips Endelig noe positivt å si om biltilsynet hehe fikk du et navn ?? sånn at vi vet hvem vi skal spørre etter vis vi blir stoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Nei desverre men tror jeg har lappen i bilen med navn på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 hehe den må du ta vare på så bilen din på finn.no BTW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jepp stemmer det Ligger nå der, men ingen mails eller henvendelser enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 jeg kan sende en henvedelse til deg så har du noen heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hahah Får bare håpe jeg får solgt den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå