S.Arnesen Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Selger mine e39 m5 replica felger, skulle egentlig brukes som bane felger, men har ikke brukt for de allikevel. Felgene er stygge i lakken, men ellers helt kurante. Sitter utslitte dekk på de. Felgene er 8.5*17" med et 38. Pris er 900kr for alle fire. Kan være behjelpelig med å møtes i nærområdet. Første mann til mølla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Halla Stian! Jeg har en kompis som er int, send mg nr ditt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Halla Stian! Jeg har en kompis som er int, send mg nr ditt på PM. Hey. Flotte greier pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Har gitt han nr, så venter å ser om han kjøper dem elr ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Kan være interisert i disse, vært mulighet for å kommet å sett på de en dag? Bor jo i Halden så er jo kort vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Har gitt han nr, så venter å ser om han kjøper dem elr ei. Ok ikke hørt noe enda. Kan være interisert i disse, vært mulighet for å kommet å sett på de en dag? Bor jo i Halden så er jo kort vei Det er mulig vettu. Felgene ligger i Skjeberg. Når meg på 91888114... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Ligger her enda. Ingen som trenger billige felger altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ligger her enda. Ingen som trenger billige felger altså? ` jo, men jeg bor jo selvfølgelig 100 mil unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 hehe.. Får gjøre en helg ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 hehe.. Får gjøre en helg ut av det ja, ta deg turen oppover... mye fint landskap! haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Kunne du veid en felg med dekk på? Er intressert hvis vekta er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Kunne du veid en felg med dekk på? Er intressert hvis vekta er riktig E-post varslingen har tydeligvis kutta ut Kan prøve å få med meg en felg på jobben og få veid den en dag. De veier nok i samme klasse som fleste andre 17" replica felger Kan jeg spørre hvorfor du ser etter felger utifra vekt? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Når man ikke har særlig med motor må man finne andre måter å hjelpe bilen på Ellers er det jo generelt sett greit med mindre vekt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Er de rette? Ingen kast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå