kenmyh Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg syns røde/hvite er jævla tøft! I hvertfall om man går for hvite blinkers rundt hele bilen. Da gir det et mer helheltlig inntrykk Go for it!
in2you Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Eg syns begge deler ser bra ut på hver sitt vis, kjøp deg røde/hvite så kan du bytte etter humør
Tiller Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Ja vi får se hva det blir til. Hadde crystal clear lykter på en svart E36 cab jeg hadde før, synes den kledde det bra. Men vet ikke om det kler touringen like bra. Noen som har det på sin touring?
Joher Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Etter min mening ser det ikke ut med noe annet enn orginal "look" lykter. Hadde faktisk gått for orginale lykter slik at du fikk oransje foran, bak og siden ! På svart bil ser det knall ut!
Tiller Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Etter min mening ser det ikke ut med noe annet enn orginal "look" lykter. Hadde faktisk gått for orginale lykter slik at du fikk oransje foran, bak og siden ! På svart bil ser det knall ut! Oransje? Synes ikke det ser pent ut. Synes det blir et litt mer clean look med hvote blinklys, hvertfall forrand. Da glir de litt mer inn med frontlyktene.
Tiller Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Er nå på jakt etter en slik leppe til M3 fangeren min:
Tiller Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Tokk et oljefilter og oljeskift idag. Og i samme sleng tokk jeg en liten shine av motorrommet. Ser ikke så værst ut (selv om jeg gjerne skulle hatt en litt større klump nedi der)
in2you Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Den leppa, er det den til vanlig m-tech? Isåfall har eg en liggende..
Tiller Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Den leppa, er det den til vanlig m-tech? Isåfall har eg en liggende.. Har orginal BMW M3 fanger. Passer den du har liggende?
Tiller Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Her er noen bilder av bilen slik den er idag. Bildene er tatt i september, men har ikke skjedd stort siden da. Men jeg jakter på en leppe til M3 fangeren min. Monterte selv inn angel eyes ringer her i sommer. Var ikke vanskelig egentlig. Kjøpte kittet på biltema faktisk. 499kr, jeg er veldig fornøyd med resultatet Kan annbefales!
Tiller Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Gjorde grundig rent baki bagasjerommet her om dagen, fant ut at jeg har Orginalt BMW førstehjelpsutstyr og varselstrekant Og komplett verktøy sett
Tiller Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Tenkte jeg skulle slippe å ha snowboard og ski inne i bilen om jeg skal på fjellet i vinter. Så har fått tak i original BMW takgrind. Enkel montering med 8 skruer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå