Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns røde/hvite er jævla tøft! I hvertfall om man går for hvite blinkers rundt hele bilen. Da gir det et mer helheltlig inntrykk :)

Go for it! 8)

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja vi får se hva det blir til. Hadde crystal clear lykter på en svart E36 cab jeg hadde før, synes den kledde det bra. Men vet ikke om det kler touringen like bra. Noen som har det på sin touring?

Skrevet

Etter min mening ser det ikke ut med noe annet enn orginal "look" lykter.

Hadde faktisk gått for orginale lykter slik at du fikk oransje foran, bak og siden ! På svart bil ser det knall ut!

Skrevet
Etter min mening ser det ikke ut med noe annet enn orginal "look" lykter.

Hadde faktisk gått for orginale lykter slik at du fikk oransje foran, bak og siden ! På svart bil ser det knall ut!

Oransje? Synes ikke det ser pent ut. Synes det blir et litt mer clean look med hvote blinklys, hvertfall forrand. Da glir de litt mer inn med frontlyktene.

• 1 month later...
Skrevet

Tokk et oljefilter og oljeskift idag. Og i samme sleng tokk jeg en liten shine av motorrommet.

Ser ikke så værst ut (selv om jeg gjerne skulle hatt en litt større klump nedi der) :)

img0140yn.jpg

Skrevet

Her er noen bilder av bilen slik den er idag. Bildene er tatt i september, men har ikke skjedd stort siden da. Men jeg jakter på en leppe til M3 fangeren min.

023srh.jpg

img0156po.jpg

Monterte selv inn angel eyes ringer her i sommer. Var ikke vanskelig egentlig. Kjøpte kittet på biltema faktisk. 499kr, jeg er veldig fornøyd med resultatet :) Kan annbefales!

img0157ak.jpg

Skrevet

Gjorde grundig rent baki bagasjerommet her om dagen, fant ut at jeg har

Orginalt BMW førstehjelpsutstyr og varselstrekant

img0105to.jpg

Og komplett verktøy sett :)

img0106bz.jpg

Skrevet

Tenkte jeg skulle slippe å ha snowboard og ski inne i bilen om jeg skal på fjellet i vinter. Så har fått tak i original BMW takgrind.

Enkel montering med 8 skruer :)

b4cjlugmkkgrhqiokm8e5em.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...