Tiller Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Bilen så skikkelig luksus ut med pop-up da stilig! Ja jeg synes det selv og Den har til og med egen minnekort inngang forrand. Spiller avi, mpg film-filer og greier Satt i en mx5 jeg hadde for litt siden. Nappa den ut og satt inn en gammel cd-spillerfør jeg solgte den. Touch skjerm på den og, skikkelig duppeditt!
Tiller Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Elektronisk avblendbare speil, hvordan fønker det da? kult med duppeditter! Fant akkurat utav at min touring har integrert skipose i armlene/gjennomgangen til bakluka, stilig! Få tak i original utstyrslista til bilen, kanskje du også får enda flere overraskelser! Fant ut at jeg også hadde integrert skipose i armelene i baksete Morro!
in2you Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Ja ikke sant! Herlig når en skal en tur til fjells og slippe ski oppå taket eller et interiør full av all slags dritt Ang. den spilleren, spiller den selv når bilen er i bevegelse?
Tiller Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Ja ikke sant! Herlig når en skal en tur til fjells og slippe ski oppå taket eller et interiør full av all slags dritt Ang. den spilleren, spiller den selv når bilen er i bevegelse? Ja den gjør det. Måtte bare gå inn i instillingene og skru av den låsen. Men det var ikke vanskelig
in2you Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Stilig, da kan eg spørre deg når eg skal til med flipscreen viss eg ikke får det til
Tiller Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Noen som kan si meg hva de mener om armelene i stoff? Vet ikke hel hva jeg synes selv... Men er digg hvertfall.
maartn Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Det så ikke pent ut, så jeg hadde nok kjøpt meg et i svart skinn som matchet.
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Noen som vet om jeg har register kjede eller reim? Motorkode: M43-B18
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 kjede Deilig Noen som har erfaringer med denne type motor? Hva en skal passe på med service osv.
///Kristian Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Så ut som en ålreit touring det der Har like felger som meg jo. Phaeton felgene. Brukes på vinteren.. Tønsberg gutt?
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Så ut som en ålreit touring det der Har like felger som meg jo. Phaeton felgene. Brukes på vinteren.. Tønsberg gutt? Ja er veldig forøyd. Tenker på å selge felgene da, har litt lyst på Alpina felger eller kopi av de Liker felger med mange eiker. Er egentlig fra Re, men har bodd i Tønsberg de 3 siste åra. Ikke det at det er så langt mellom Tønsberg og Re da.
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Avtagbart hengerfeste Er ikke superfaan an hengerfester på disse bilene, men dette er ikke så gæli
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Skulle likt å sett hvilke felger som ble levert med bilen orginalt. Ser på utstyrslista at de heter: LT/ALY WHEELS SPORT SPOKE STYLING II Noen som kan ordne et bilde av de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå