Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilen så skikkelig luksus ut med pop-up da :D stilig!

Ja jeg synes det selv og :) Den har til og med egen minnekort inngang forrand. Spiller avi, mpg film-filer og greier :D

Satt i en mx5 jeg hadde for litt siden. Nappa den ut og satt inn en gammel cd-spillerfør jeg solgte den.

Touch skjerm på den og, skikkelig duppeditt!

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Elektronisk avblendbare speil, hvordan fønker det da? :D kult med duppeditter! Fant akkurat utav at min touring har integrert skipose i armlene/gjennomgangen til bakluka, stilig! :) Få tak i original utstyrslista til bilen, kanskje du også får enda flere overraskelser!

Fant ut at jeg også hadde integrert skipose i armelene i baksete :D

Morro!

Skrevet

Ja ikke sant! Herlig når en skal en tur til fjells og slippe ski oppå taket eller et interiør full av all slags dritt :D

Ang. den spilleren, spiller den selv når bilen er i bevegelse?

Skrevet
Ja ikke sant! Herlig når en skal en tur til fjells og slippe ski oppå taket eller et interiør full av all slags dritt :D

Ang. den spilleren, spiller den selv når bilen er i bevegelse?

Ja den gjør det. Måtte bare gå inn i instillingene og skru av den låsen. Men det var ikke vanskelig :wink:

Skrevet
Så ut som en ålreit touring det der :) Har like felger som meg jo. Phaeton felgene. Brukes på vinteren..

Tønsberg gutt?

Ja er veldig forøyd. Tenker på å selge felgene da, har litt lyst på Alpina felger eller kopi av de Liker felger med mange eiker.

Er egentlig fra Re, men har bodd i Tønsberg de 3 siste åra. Ikke det at det er så langt mellom Tønsberg og Re da. :)

Skrevet

Skulle likt å sett hvilke felger som ble levert med bilen orginalt. Ser på utstyrslista at de heter:

LT/ALY WHEELS SPORT SPOKE STYLING II

Noen som kan ordne et bilde av de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...