Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Noen som kan gi meg målene på høytalerne i taket bak og de nederst i sia ved beina? Er vell de som er greiest å bytte ut. Den i døra er vell litt vanskelig å få tak i i en spreker utgave
Richie85 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Fin E36 touring! Gleder meg til å se resultatet når bilen blir "ferdig"
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Fin E36 touring! Gleder meg til å se resultatet når bilen blir "ferdig" Hehe, en blir vel aldri helt ferdig med bil Men har nevnt noen planer tidligere, så skal prøve å oppnå disse først og fremst.
Richie85 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Fin E36 touring! Gleder meg til å se resultatet når bilen blir "ferdig" Hehe, en blir vel aldri helt ferdig med bil Men har nevnt noen planer tidligere, så skal prøve å oppnå disse først og fremst. Sant det, blir stort sett solgt før en har nådd halvveis hvertfall for mitt vedkommende hehe.. bra blir den uansett tenker jeg Liker planene
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Ja blir noen ganger sånn. Men skal få mesteparten av planene i box. Har en bil nr2 nå som jeg kan bruke så jeg slipper å være avhengig av å bruke BMW'n. Tenkte jeg kunne legge ut et lite bilde av den Denne bilen som blir tatt i bruk når BMW'n får seg en hvil eller en oppgradering
cheron Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Noen som kan gi meg målene på høytalerne i taket bak og de nederst i sia ved beina?Er vell de som er greiest å bytte ut. Den i døra er vell litt vanskelig å få tak i i en spreker utgave De i taket er 4" og plass til høytalere som er 5 cm dype Det er det jeg fant ut ved å måle da jeg skulle ha meg nye høytalere i konebilen. De nede i sparkepanelet er vel 5.25"?
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 grombil! Hehe, ja det er harry-bilen min. 1977 Golf 1,6 LS. Med basskasse og hele pakka. Planen er å fikke den opp når jeg har tid. Bruker den bare sommerstid. Så om vinteren tar jeg litt ting innimellom.
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Noen som kan gi meg målene på høytalerne i taket bak og de nederst i sia ved beina?Er vell de som er greiest å bytte ut. Den i døra er vell litt vanskelig å få tak i i en spreker utgave De i taket er 4" og plass til høytalere som er 5 cm dype Det er det jeg fant ut ved å måle da jeg skulle ha meg nye høytalere i konebilen. De nede i sparkepanelet er vel 5.25"? Flotters! Er veldig interessert i musikk så liker å kunne spille litt når jeg er ute og kjører. Så det høytalerne kommer til å bli byttet ut med noen litt sprekere. Noen som ar noen forslag til høytalere i de dimmene?
Tiller Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Fikk meg hvite sideblinkers idag. Rett fra postkassa og på bilen. Anntatt monteringstid: 20sec Ting kommer litt sakte, men sikkert etterhvert
Tiller Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 Lurer litt på å slå til på noen sommerfelger her. Ikke akkurat den størrelsen jeg kunne tenkt meg (16") men det er en grei pris og jeg er student. Drømmen er 18" Alpina felger. Er gla i felger med mange eiker. Men disse har også en deil eiker så derfor jeg vurderer det + at det er bra 225-50/16 dekker og 2000kr. Hva mener dere?
Richie85 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Pene felger det der Løp å kjøp..heh Jeg har slike i 18" som skal på bilen nå over påske
Tiller Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 Lurer litt på det. Var redd det var 205 dekker men siden det er 225 så hjelper det litt på utseende. Så får jeg heller spare meg opp til noen Alpina hjul etterhvert.
Dr_S Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Se her ja! Nok en E36 touring, også fra hjembyen attpåtil, moro! Liker planene dine egentlig, men har du vurdert takrails? Jeg synes det gjør veldig mye med den rundeformen på taket Og det armlenet passet ikke inn, sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå