Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Se her ja! Nok en E36 touring, også fra hjembyen attpåtil, moro!

Liker planene dine egentlig, men har du vurdert takrails? Jeg synes det gjør veldig mye med den rundeformen på taket ;)

Og det armlenet passet ikke inn, sorry :)

Har vurdert takrails, men det er ikke 1 prioritert. Men det kommer nok etterhvert det og.

Så om det er noen som har det liggende så si ifra!

Hehe, ja armelene er ikke helt i stil. Skal ta det med til en møbelsnekker/trekker som fattern kjenner og høre om han kan kanskje trekke puta om for en billig penge.

Utrolig deilig å ha det armelene

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja bare ringte BMW og spurte. Så sende de den på mail:-)

Må foresten si at jeg kjøpte de felgene som jeg posta bilde av igår. Veldig fornøyd. Skal avgårde og sette de på nå snart. SKal knippse noen bilder av de og legge de ut her senere idag.

Skrevet

Da var sommerskoa på!

Ble ganske bra for 2000kr synes jeg. Bra mønster i dekka var det og, og ingen kantkjørings sår på felgene.

img0255k.jpg

img0257jv.jpg

Skrevet

Til uka skal det byttet støtdempere og tårnlagre forrand og jeg har også kjøpt senkeskåler som også skal på.

Har jo m-tech understell som skal være 15-20mm lavere. Synes det er passe bak med kunne kanskje vært littegrann lavere i fronten. Men vill ikke koste på den senkefjører, det får heller være.

Legger ut bilder når dette er gjort.

Skrevet

Bra utgangspunkt :) Tror det blir fint med dine planer! Du får ta turen til Vallhall 25. april. Blir nok en del E36 touringer der etterhvert. Fler og fler som har det føler jeg :P Ikke jeg da, men satser på å ha E46 touring innen treffet, etter jeg solgte min på onsdag :P

Skrevet
Kjøp E46 cab tårnlagre, de er stivere og mere holdbare!

Tips til baklykter og armlene: viewtopic.php?f=14&t=148622 ;)

Passer de tårnlagerne over?

Har kjøpt orginale tårnlagre jeg da. Skulle tippsa meg om det for 2 dager siden! :)

Men men, det er ingen racer det jeg har så jeg tror det skal gå bra til mitt bruk.

Kan jo eventuelt sette i stab stag om jeg skulle ville ha den stivere.

Skrevet

Så en liten jukkse endestuss ligge i tilbudskurven på bilbutikken her igår så da slo jeg til å kutta den til og satt den på. Synes det er så stusselig med en liten stykk stuss på eksosen. Men det er bare midlertidig til jeg får satt på en effektpotte.

img0266p.jpg

Legger ut ett nytt "profil" bilde her og, synes den så ganske så bra ut med de nye felgene :D

img0267dq.jpg

Skrevet

Bør være bra tilgang på billige deler der nede ;) Men hadde jeg studert i Nederland, tror jeg at jeg hadde funnet en E36 M3 å råna rundt i ;) Billige der de!

Skrevet

Kom over noen elektriske M3 speil som passer bilen min. For 30 euro kan jeg få de.

De er krom, ikke akkurat det jeg hadde kjøpt, men det kan jo bli bra. Og for 30 euro (240kr)

er det ikke værdens undergang om jeg ikke skulle like de.

En annen ting til dere som har montert M3 speil før, se på koblingen på bilde, er det bare plug and play med denne koblingen eller må jeg koble om og ordne selv?

Her er bilde:

bqc2sb2kkgrhquokjkeubbe.jpg

bqc2lbwkkgrhqeokjeeueyb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...