Rannem Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Takgrinda fra E46 passer ivertfall ikke uten modifikasjoner. Den er mye lenger og går helt ned til frontruta samt lenger bak. Er nok også en helt annen bue på den. E46 Touring har større bue enn E36 som har relativt rett tak. Du kan se det på bakruta
Tiller Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Jeg lurer på å bytte ratt i min bil. Jeg har dette rattet: Og lurer på å bytte det til et slikt ratt: Er det mye jobb? Trenger jeg noen spesielle deler? Eller er det plug and play?
maartn Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Må ikke finne på å bytte ut et sportsratt til et sånt gubberatt
Rannem Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Uff nei! Behold sportsrattet Hvis du i det heletatt skal bytte ratt må det bli til dette:
Tiller Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Ser den, men rattet er litt slitt og det ser ikke så pent ut
Rannem Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Mitt er også slitt, men ville aldri bytta det ut for et strøkent orginalratt..
Tiller Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Bare liker at ting ser bra ut. Kunne få det "gubbe" rattet for en 3-400kr serru
Rannem Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Det skjønner jeg veldig godt! Viktig at ting ser bra ut Hadde ikke betalt mer enn 100 kr for det selv
Tiller Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Det skjønner jeg veldig godt! Viktig at ting ser bra ut Hadde ikke betalt mer enn 100 kr for det selv Ja er dere ikke enig i at en pent litt mer standard ratt er bedre en et slitt sports ratt? Det hjelper jo litt at det er rattet som kom mot slutten av E36 da. BTW, grattis med over 1000 innlegg Rannem Runda akkurat det samme selv
Rannem Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Utrolig nok er jeg nok ikke helt enig i det. Akkurat når det kommer til ratt er det veldig viktig for meg hvordan grepet er. Derfor ville jeg foretrukket et slitent sportsratt fremfor et strøkent orginalratt Men det orginalrattet der er ivertfall mange ganger penere enn det på tidligere E36! Takk det samme!
Tiller Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Det er sant at det skal være bra grep i rattet, men bilen min er ikke noe raser-bil, selv om jeg skal pynte den litt med M-plast etterhvert Var å kjøpte det standard rattet i går, betalte 300kr for det og det var strøkent og mye penere enn det sports rattet jeg hadde. Tror det blir seende bra ut. SKal monteres imorgen og da kommer det før og etter bilder
kenmyh Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Det M-rattet over her, er samme som jeg har satt inn i bilen min, og det er faen meg, unnskyld ordbruken, det beste rattet jeg noen gang har holdt i! Det er et utrolig godt ratt, og det løfter synet av interiøret betraktelig! Så om du skal bytte ratt, gå for M-rattet!
Flextron Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Det finnes jo noen produkter du kan smøre på det rattet ditt.. så ser det ikke så slitt ut lenger.. samme greiene som de bruker på skinnseter som er slitt... colourlock car det det het.
Rannem Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Det finnes jo noen produkter du kan smøre på det rattet ditt.. så ser det ikke så slitt ut lenger..samme greiene som de bruker på skinnseter som er slitt... Nåja.. Sånne produkter funker ikke like bra på ratt som på resten av skinnet i bilen! Men hjelper jo litt
spruddel Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Vær også litt forsiktig med hva du smører på rattet. En del produkter står det at man ikke skal bruke på ratt og pedaler (ofte sånn cockpit shine osv) fordi det blir hinsides glatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå