Tiller Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Bare så det er sakt så har jeg allerede byttet ratt til 95---> standard rattet. Fikk det som sakt for 300kr og fikk solgt mitt gammle mer slitte sportsratt for 700kr. Bilen min er en 1,8liter touring med automat, altså ingen racer. Ja sportsrattet er tøft, men min persjonlige er at et så og si nytt standardratt gir et penere helhetsinntrykk enn et slitt sportsratt. En annen ting også er at dette standard rattet jeg kjøpte kom på de siste E36 utgavene, E46 og senere 90-talls 5 serie om jeg ikke tar feil. Så sånnsett rettferdig-gjør dette standardrattet litt på utseende også. Grepet synes jeg var godt med dette standardrattet også så det er sakt.
Tiller Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 I morgen skal jeg plukke opp en brukt M3 frontfanger for 30 euro (ca 250kr) Er rimelig fornøyd med det! En kar som bare ville bli kvitt den. Orginal fanger også, ingen kopi. Den mangler de svarte listene, men de får jeg tak i for en 500kr nye. Fangeren er i en mørk blåfarge og har noen små sår. Men det skal jeg fikkse og lakere opp i zwart som bilen min. Har også fått tak i orginale grøftelys. Gleder meg til å sette igang! Bilder kommer når jeg har fått hentet fangeren.
Tiller Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Slik så fangeren ut når jeg hentet den. Den er hel med noen små sår, men ikke værre enn at det går å pusse bort. Orginal BMW, meget fornøyd med det Den grill greia i midten tror jeg at jeg kommer til å bytte ut med gitter etterhvert. Eller hva tror dere? Har orginale tåkelykter, men vurderer å bytte de ut med klare lykter, hva tror dere om det?
Rannem Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Jeg synes du skal beholde grillen fremfor gitter. Den grillen er mye mer sjelden på m-fanger enn gitteret. Jeg har gitter på min, men ville heller valgt gitteret Har ett gitter til overs, så si ifra hvis du vil bytte
Tiller Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Hehe. Jeg får vente litt og se hvordan det blir når jeg får lakert alt sammen. Tenker på å lakere grillen på fangeren i svart matt. Så på fangeren at det har vært montert leppe på den. Er et par skruehull langs kanten. Så jeg heiv meg rundt på nettet og fant en brukt en til 15euro inkl. frakt Trenger bare litt puss og lakk den og, men det tar jeg sammen med fangeren. Tenker på å lakke den og svart matt. Tror det blir fint. Noen som har noen formeninger om å lakke grillen på fangerern og leppa i svart matt? (Er fortsatt utrolig overaska over at jeg fikk tak i en orginal BMW M3 fanger for 30 euro )
Rannem Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Å lakke grillen og leppa i svart matt er det eneste riktige På den gamle m-fangeren min var leppa lakket i sølv.. Så ikke veldig pent ut!
Tiller Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 I går monterte jeg angel eyes ringer på bilen min Kjøpte kittet på biltema, det fungerte knall og resultatet ble fint. Byttet også glasset i nærlyset i begge lyktene, hadde stått i 100W pærer så det hadde blitt svidd. Venter til litt skummring ikveld med å ta bilder så ringene kommer skikkelig frem M3 fanger og tåkelys kommer til uka, holder på å pusse og lakere fangeren. Gleder meg til å bli ferdig så jeg kan bytte ut orginalfangeren!
kenmyh Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Detta blir bra, Tiller! Gleder meg til å se hvordan det blir når du får på M3- fangeren din! Venter selv på lønning så jeg kan kjøpe coiloverskit til min
Tiller Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Har gått og irritert med litt over det gule skinnet fra de gule blinklyspærene i de hvite lyktene forrand. Så her om dagen kjøpte jeg noen krom pærer som lyser gult. Fint resultat
Tiller Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Så kom endelig M3 fangeren på Veldig fornøy med den. Hadde tenkt til å vente med å legge ut bilder før jeg fikk de svarte listene, men kan heller ta nye bilder da. Som dere sikkert ser så har jeg også satt inn angel eyes ringer i lyktene. Kjøpte de fra biltema og er veldig fornøyd med resultatet. Enkelt å sette i også. Tåkelys fikk jeg også montert og koblet opp til tåkelysbryteren i bilen. Må bare finne en fiffig måte for å få det grønne tåkelys-lyset til å lyse i instrumentet.
Tiller Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Mest sansynelig blir det M3 speil som kommer på neste.
in2you Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Dette så veldig bra ut! Alltid gøy å se utviklingen på biler, men hvordan festet du ringene i lyktene? Har litt lyst å montere et sett på mine originale lykter, men vil ha ringene utpå mellomglasset..
Tiller Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Dette så veldig bra ut! Alltid gøy å se utviklingen på biler, men hvordan festet du ringene i lyktene? Har litt lyst å montere et sett på mine originale lykter, men vil ha ringene utpå mellomglasset.. Enkel montering. Men du må nokk feste de på reflektoren. Husker ikke om det er fjærn eller nær lyset. Men på en av de så er det bare å sette ringen rett på med klippsene. Jeg satt på litt lim bare for sikkerhets skylt. Mens på den andre må du modde klippsa litt, bare skære av litt og så feste de med litt lim. Men det er relativt enkelt.
Tiller Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 FAEN I HÆLVETTE! Jævla klåfingra folk! I går kveld oppdaget jeg at noen hadde knust sideruta mi og stjelt Pop-up dvd spilleren min. Det er så utrolig kjipt! Spilleren var godt festet, så det er nok ikke førstegangs kriminelle. Hadde jeg sett de skulle jeg faen meg knust tryne dems! At ikke folk kan la andres ting være Det her er så jævlig kjedelig.... I tillegg havarerte datamaskinen min igår. 3 måneder etter garantien gikk ut. Koster mellom 3-4000kr om jeg vill fikkse det. Og da kan mann jo heller kjøpe ny med garanti. Uka fra hælvette dette her
kenmyh Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Den der er JÆVLA kjip, for å si det mildt! Føler virkelig med deg på den! Om du noen gang finner du ut hvem det er, så gi dem en skikkelig lærepenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå