Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke nok med det. Når bilen min sto parkert mens jeg var i byen en tur så har noen meid ned sidespeilet mitt og ødelakt det totalt.

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så jeg har måttet finne meg i å kjøpe nye speil og betale for det selv. Gidder ikke ta det på forsikkringen. Kjøpte meg da like greit et par elektriske M3 speil. Har fått de montert på og det ser bra ut. Har bare litt problemer med å få den elektroniske justeringen til å funke slik den skal.

Noen som vet hvilke ledninger som skal kobles sammen?

Her er bilde:

img0398bf.jpg

Skrevet

Må også kjøpe meg ny CD spiller. Tror jeg skal la være å ha noe high tech greier denne gangen.

Vurderer faktisk å kjøpe men en orginal BMW buisiness spille. Slik som denne:

12398d1027901922-anyone-has-oem-cd43-willing-sell-bmw-cd-headunit.jpg

Hva tror dere?

Jeg har jo en liten sub baki, og det eneste litt dumme er jo at det ikke er noe forsterker utganger på disse spillerne. (Eller tar jeg feil)

Skrevet

ingen ekstra uttak på den spilleren nei. Har den selv i touringen min. Det er den beste spilleren du kan ha i E36 etter min mening. Orginalt og strøkent. Spess vist du har digital klima og stor kjørekomp.

Skrevet
ingen ekstra uttak på den spilleren nei. Har den selv i touringen min. Det er den beste spilleren du kan ha i E36 etter min mening. Orginalt og strøkent. Spess vist du har digital klima og stor kjørekomp.

Har klima og lille kjørekomputeren. Men vet du hvor mange wat BMW buisiness spilleren den er på? Er litt gla i å kunne ha litt lyd i bilen.

Fant foresten en liten sak på nettet som du kobler inn i CD vekksler inngangen på spilleren som gjør at du kan plukke inn USB, SD minnekort og aux ledning. Gir bedre lyd enn sånne FM sendere

Vet det er tråder her ute om spillere som passer inn med tanke på lyset. Noen her som kan gi meg link til det? Vill ikke ha en spiller med neonblått lys, vil ha noer som passer inn med det røde lyset i BMW

Skrevet

Har trøsta meg litt etter de to uhella de siste dagene, så fikk tak i armelene i sort skinn så det matcher litt bedre med interiøret mitt.Her er også bilder av M3 speila montert. (Men mangler å få de elektriske koblingene til å funke)

img0216ij.jpgimg0399xz.jpg

img0401im.jpg

img0402ni.jpg

img0403z.jpg

Skrevet

Her er et litt større bilde av armelene. Må si at det ble MYE bedre enn det grå stoff armelene jeg hadde fra før. Det kan jeg forøvrig selge om noen er interessert.

img0399zh.jpg

Skrevet

Satt og fikkla litt med koblingen til M3 speila idag, og fant ut at jeg har hatt oppvarmede speil.

Så nå kom jeg i et lite dilemma:

Skal jeg gå for elektriske M3 speil eller elektriske orginal speil med oppvarming?

Hva mener dere?

Skrevet

Tror jeg kommer til å beholde de orginale speila siden de er oppvarmet. Men noen som vet når de slår seg på? Er det når varmetrådene i bakruta skrus på?

Skrevet

Fant litt varmeskydds-materiale liggende i garasjen som jeg tenkte jeg skulle bruke.

Da ble det seende slik ut: :)

img0386f.jpg

Luftfilterbokksen ligger jo tett oppi radiatoren og nærme motoren så det kan jo være greit å beskytte den litt for varme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...