Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror jeg kommer til å beholde de orginale speila siden de er oppvarmet. Men noen som vet når de slår seg på? Er det når varmetrådene i bakruta skrus på?

Mener på varmen er konstant på. Finnes hvertfall ikke noen knapp for det.

Fant litt varmeskydds-materiale liggende i garasjen som jeg tenkte jeg skulle bruke.

Da ble det seende slik ut: :)

Luftfilterbokksen ligger jo tett oppi radiatoren og nærme motoren så det kan jo være greit å beskytte den litt for varme.

Sorry, men det så forferdelig ut. ;)

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tror jeg kommer til å beholde de orginale speila siden de er oppvarmet. Men noen som vet når de slår seg på? Er det når varmetrådene i bakruta skrus på?

Det er en føler i høyre luftekanal i frontfangeren, sett fra førerposisjon.

Når den merker temperaturer under 3 celsius, skrur den på varmen i speil og spylerdysene.

Skrevet

Når den merker temperaturer under 3 celsius, skrur den på varmen i speil og spylerdysene.

Så det er samme føler som den til kjørekomputeren?

Men er det sånn at om du har varme i speila så har du også varme i spylerdysene?

Skrevet

Da har jeg bestilt meg ny CD spiller til bilen. Har hatt to Pioneer spillere før, og vært veldig fornøyd.

Tror jeg kommer til å gå for denne spilleren denne gangen:

49169d1215529056-pioneer-deh-p65bt-39338967205_big.jpg

Pioneer DEH-P65BT

Skrevet
Jau, blir nok bra det! Satse på at ingen hopper gjennom vinduet og tar denne også!

Hehe, derfor jeg valgte å gå for en med avtagbar front. Var veldig sugen på å fortsatt ha en pop-up DVD spiller i bilen, men som jeg har fått bevist så kan det by på problemer.

Skrevet

Så det er samme føler som den til kjørekomputeren?

Men er det sånn at om du har varme i speila så har du også varme i spylerdysene?

Nei, OBCen har egen føler, i venstre kjølekanal.

Såvidt jeg vet er det enten eller når det gjelder varme. Dette er en del av vinterpakken til BMW, og da tror jeg også du har oppvarmede låser. Dersom dørlåsen er fyst igjen, skal det visstnok gå an å løfte håndtaket i noen sekunder, så varmes låsen opp.

Skrevet

Da har jeg fått den nye CD spilleren! Rammen rundt var sølv, så jeg lakket den svart. Ble mye bedre. Har lekt meg litt med bluetoothen på den, og det virker kjempeknall! Deilig med integrert handsfree.

Bilder kommer senere ikveld

• 3 weeks later...
Skrevet

Har nå satt enn en pen rullgardin i bakruta. Synes det ble seendes ganske bra ut.

Har også satt inn kon-luftfilter, det ga litt grommere lyd ved gasspådrag. Nesten litt 6er lyd :)

Bilder kommer senere.

Indikatorlampa for bremsebelegget begynte å lyse her og dagen, så et bremseskift kommer nå til helga.

Skal da freshe opp utseende til bremsene litt. Blir som regel litt brunaktig/gråaktig farge på kaliperne og bremseskjold, så skal lakke de svarte.

Har kjøpt inn bremseklosser og lakket disse røde. (Selfølgelig ikke bremsebelegget!) Så blir det litt rødfarge inni der. Blir litt for mye med røde kalippere, men litt rødfarge inni der gjør seg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Byttet bremser her om dagen og tokk en liten shine med lakk og antirust.

Bilde av rullgardina her og.

Skal bytte ut grillen i M3 fangeren min nå, vill ha gitter istede. Så er det noen som vill bytte så si ifra!

img0504ly.jpg

img0502q.jpg

img0481ks.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Her er noen nye bilder av bilen.

Har bla. byttet ut grillen i frontfangeren med gitter. Så om noen er interessert i å kjøpe den gammle så er den til salgs.

21082010008g.jpg

21082010014.jpg

21082010022e.jpg

21082010009h.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Vurderer å kjøpe meg hvite/røde baklykter. Men lurer på om det er værdt det.

Blir bilen seendes noe bedre ut da? Hva tror dere?

Kontra de mørke/røde lyktene jeg har nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...