mardoch Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Selges kr 2000,- E34 Girkasse mangler, innsug mangler! Må hentes fort, hvis ikke går den til huggeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 litt mer info hadde vært greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Mer info trenger vi. Er det en norskregistrert bil? M30 eller M60 motor? Hvor står bilen? Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Tlstand på motor? rust? Bulket? Km-stand? Norsk reg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Om den er norsk registrert aner jeg ikke, fikk den med en bil jeg kjøpte! Motoren startet å gikk i fjor sommer, men innsuget er tatt av.. nytt innsug så går den! Begge framskjermene er borte, alt av lykter er borte, koffertlokket mangler, frontfanger mangler, mesteparten i motorrommet er borte! Listene rundt vinduene mangler! Trur mesteparten av interiøret er der, men seter er tatt ut å ligger løse i bilen! Så på dørene i halvmørket å de så ikke så gærne ut.. rust har jeg ikke giddi å sjekka da jeg ikke regner med at denne kommer på veien igjen! 1500,- får man igjen på huggeren så 500 kr for motor, diff, caliptere, dører, etc er vel ikke gærnt Blir kjørt til huggeren til uka! Bor i Lunde, Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Er en M30 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Hvis det ikke er Norsk regga bil så får man ikke igjen vrakpant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Hvis du skriver chassisnummeret så kan vi finne ut om bilen er blitt registrert i Norge. Kan du ikke fikse noen bilder? Denne bilen kan jo være egnet til ombyggingsprosjekt hvis den er norskreg. F.eks ombygg til 540 som jeg selger motor,man.kasse og mer til. Er normalt ikke vanskelig å få tak i delene som mangler til bilen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Skal se hva jeg får ordnet imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvor sitter chassienr? hehe Fant det ikke! Her er ihvertfall noen bilder.. Bakhjula har jeg, de blir satt på selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Bildene kom ikke opp.. Hvis noen er int. kan de sendes på mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Chassisnummeret er i et felt under frontruten ved vindusviskeren på førersiden. Bilder kan sendes til: tangofil@frisurf.no Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Chassienr er: WBAHB110003609764 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mardoch Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Den som kommer med 1500 får den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå