Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Nytt koster mye ja, men har sett endel sportskinnratt med trekantairbagen for 500-1000 kr inkl airbag tilsalgs her inne på forumet
Mustang1000hk Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Denne så jo veldig bra ut i forhold til pris og alder, har fått veldig sansen for e46, og om denne er i ok stand så tror eg denne vil vere glimrende for en 18 åring hehe, pappa likte ikke helt at Klimaanlegget ikke fungerte!
Michaelw Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Må jo regne med litt på en eldre E46 Kan være lite gass på AC og brekket er nok rustet fast e.l. Ratt og girkule bytter du til mtech/sport Bilen har ikke ESP. Du mener kanskje antispinn (ASC) ? Han mener ASC ja, ratt og girkule ville jeg også ha bytta til Mtech, men det som var med varmeapparatet var at vifta ikke gikk rundt Så er noe annet en gass der tror jeg
Mustang1000hk Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Hvordan er det å bytte til mtech rat or kule ? det er jo masse airbag regler og helvette.
in2you Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Det får du et verksted til å gjøre for deg så billig som mulig hehe
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Viftemotstand/sikring e.l som har røket da. Funket ikke på full speed heller? Ratt er enkelt å bytte syns jeg. Bare å huske å ta av batteriet noen minutter før man starter Kjøpt bilen eller?
Mustang1000hk Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 nei, ikke enda, min far ( som betaler ) vil at bilen skal være i tip topp stand. men greit og forhøre seg litt. kjøper den om han fikser vifteapperatet og brekker , samt EU , ratt og gir kule fikser jeg sjæl
Michaelw Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Viftemotstand/sikring e.l som har røket da. Funket ikke på full speed heller?Ratt er enkelt å bytte syns jeg. Bare å huske å ta av batteriet noen minutter før man starter Kjøpt bilen eller? Hvifta funka ikke på noen fart
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Sjekke sikring og om det kommer strøm inn til vifta da. Evt prøve å tvangskjøre den fra en annen strømkilde. Men dette var vel noe selger skulle se på? Det finnes jo flere E46 der ute
Michaelw Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Sjekke sikring og om det kommer strøm inn til vifta da. Evt prøve å tvangskjøre den fra en annen strømkilde.Men dette var vel noe selger skulle se på? Det finnes det jo flere E46 der ute Selger ser på det på mandag Hehe ja, men mustang her syns denne hadde rette pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå