Exscalibur Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Har nettop lakkert den i black diamond med lilla i. syns det ble litt kjedelig. noen som har forslag til en ny farge? eller noe annet jeg kan gjøre med bilen også?!
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Jeg tror bilen hadde sett bedre ut med original bakluke men ellers så bilen stilig ut Daytona violet er en fin farge syns jeg da. Den kan du jo vurdere
Exscalibur Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Ja har fått mye kritikk for den bakluka du. bare synd det var mye arbeid med den:( lakkering er ikke noe problem siden jeg ordner det selv. ikke dom den fargen nei.. tenkte meg kanskje noe 2 delte greier jeg..
SteffenM2 Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Kast bakluka, panseret og øyelokka. Så lakkerer du den i lemans blå Glem two tone, det blir aldri suksess på E36.
EirikL Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Skjønner godt at du får litt pepper for den bakluka, for den var mildt sagt uheldig Jeg synes heller ikke BMW passer å ha hull i panser, så fremt de ikke har en spesifikk funksjon. Men du spør vel mest om fargevalg, og da blir mitt forslag Estorilblå i kombinasjon med lyst grått sportsinteriør. Kongekombo på E36!
Jan Tore Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Og når du først er i gang, få på noen originale lykter Ellers er mauritziusblå en meget pen farge på E36. Det er jo mørkeblå/violett generelt.
Lars89 Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Ville valgt en individual/sjelden farge Mye fine farge i denne tråden http://forums.eurocca.net/showthread.php?t=33139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå