Kurt... Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 wiren til det gasspjeld/hus har røket, må hele koblingen byttes, eller går det og bare bytte wire? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Litt lite info om motor osv, men er det denne du mener? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... tor_ads_2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Stemmer! Men finner ikke den delen hverken på koed eller gs.... kanskje jeg ikke har kikket hardt nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 fant den på koed nå..... kjekt og bare kjøpe wire da, var ikke akkurat mange 10`erne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Fint du fant ut av det da. Delenr ligger på linke min btw... (hvis jeg tasta inn riktige data) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå