Stianpe Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpe Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Jeg har kjøpt meg en nytt ratt så jeg selger min gamle sportsratt? til høyeste bud, slitt ratt trenger pleie ---> se bilder, kanskje noen her trenger det, f.eks airbagen.. ingen minstepris lykke til Har ikke hørt no fra kjøperen så jeg legger den ut tilsalgs igjen høyeste bud innen lørdag kl 20.00 får rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 105,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpe Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 kan sendes, bud+frakt, hvis bud over 500 blir det bud inkl. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpe Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpe Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 siste mulighet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpe Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Har ikke hørt no fra kjøperen så jeg legger den ut tilsalgs igjen Jeg har kjøpt meg en nytt ratt så jeg selger min gamle sportsratt? til høyeste bud, slitt ratt trenger pleie ---> se bilder, kanskje noen her trenger det, f.eks airbagen.. ingen minstepris lykke til høyeste bud innen lørdag kl 20.00 får rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå