tommythemxpro Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Har en e30 325i som jeg akkurat har bytta vannpumpe på. når jeg demonterte alt datt det en fjær lignende sak ut, jeg har ikke peiling på hvor den skal sitte hen. Er i forbinnelse med vifte/vannpume noen som kan hjelpe meg? Er en fjær med en slaks pinne med skive i tuppen, "bolten" ligner på en poppnagle med en fjær uttapå. vanskelig og forklare... http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... ggtenu.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Er vel ikke noe verre en at den hører til strammehjul/strammern på regreima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommythemxpro Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 la ut et bildet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 la ut et bildet nå samme svar som over gjelder forsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå