turboreka Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 noen som kan forklare med åssen jeg gjør det ? trur jeg veit hvem pære det er men får den ikke ut..Er en 320 e91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Du må av med fremhjulene og så skru av fremre del av plastinnerskjermen. Da kommer du til pæren til AE som ligger inne en boks i underkant av hovedlyktene. Her er ett par DIY fra e90post.com http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=105462 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=28879 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboreka Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 var egentlig det jeg frykta fint når alt skal være så enkelt..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboreka Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 er frontlykta skrudd fast på under siden også eller er det bare klipsa på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi85 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 er det samme tullet på E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboreka Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 nei si det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 er frontlykta skrudd fast på under siden også eller er det bare klipsa på? Ikke sikker, men er det si stress å ta av hjulene da? Det forutsetter jo at du har en jekk såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 er det samme tullet på E60? Nei på E60 trenger du ikke å ta ut/av noe. Kommer til ved å åpne ett deksel på lykta, litt trangt men går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå