Gå til innhold

BMW E46Coupe

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Update 30.04.10

Er midt i en travel russetid og har derfor ganske lite tid til bil, men har fått gjort noe. Tørr ikke bruke bil til skolen under russetiden, og den står derfor trygt i garasje hele dagene. Det som er gjort de siste dagene er:

- Vokset på ny med CG5050

- Av med felger, vaske bakside

- Nanolotus ruteforsegling (står og herder nå, spent på resultat)

- Vask, tørk og polering av reservehjulsbrønn

- Vask og gummifornyer reservehjul

- Grundig rens/støvsuging av bagasjerom

- Støvsuge sub

- Plastikkfornyer på all plast i bagasjerom/reservehjulsbrønn

Har innsett at småting tar utrolig lang tid, og jeg har fremdeles mye igjen:

- Grundig vask innvendig

- Behandle skinnseter (nettop handla meg Swissvax skinnpleiesett. Gleder meg :) )

- Plastikkfornyer motorrom

- Polere endestusser eksos

- Polere/vokse i døråpning osv.

Bilen skal på EU godkjenning neste uke, og tenkte å levere den ren og pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Knipsa noen få bilder av bilen på ferie i Tyskland og Danmark. Reiseruten gikk fra Lye - Kr.sand - Hirtshals - landevei til Ålborg (2 netter hotell) - Hamburg (3 netter hotell) - Århus - Hirtshals (camping på Hirtshals camping) - Kr.sand - Lye.

otup4ais7nssy2iya5i0.jpg

Ventekø Color Line Superspeed. Fikk en god hjørneparkeringsplass på fergen, ved siden av nyere audier. Ingen skader skjedd.

cht6ansx9d1b8ht1ox7p.jpg

Vi var 3 døgn i Hamburg. Hamburg er en travel og flott by, med imponerende infrastruktur. 4-5 felts kjøreretning i store deler av Hamburg, men var ikke vanskelig å holde følge med trafikken. Bildet er tatt i et boligfelt nær Hamburg sentrum.

c170quoiyzwtnmjwsv0v.jpg

Teltet var også med på turen, og ble brukt på Hirtshals camping. Anbefales ikke dersom du reiser med coupe. Soveposer, liggeunderlag og telt tar altfor stor plass.

Alt i alt var det en vellykket tur som gav mye kjøreglede (og dama var fornøyd med shopping). Været var fint i Tyskland, men det regna i Danmark. Heldigvis var sammenleggbar bøtte, såpe, mitt og tørkehåndkle i bagasjen og det sørget for ren bil i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Alltid morro med noen fine turer,spesielt i en pen bil,veldig pen bil å passet veldig godt med di felgene

Takk skal du ha :)

Kommer snart oppdatering med mye bilder. Den siste uken har gått med til forberedelse av bilen til concourse d' elegance. Nye vinterfelger er også anskaffet (aldri meir 15" stålfelg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...