Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Vi er igang med planleggingen av sesongen. Tenkte bare å gi litt info litt tidlig, også for å få litt tilbakemelding. Foreløpig har vi tenkt det slik: 01.Mai - Vår treff med Autoslalåm i Molde 29.Mai - Treff sammen med GS-Bildeler i Bud 18.Juni - 20.Juni Landstreff i Ålesund for 02/Classic (E28 er også velkommen til dette treffet) Har også tanker om et høsttreff i Ålesund til høsten, samt pussetreff før vårtreffet. Årsaken til at det ikke blir 01.Mai i Ålesund er rett og slett at NAF har autoslalåm der selv den datoen. 01. Mai: I år som ifjor, blir det årlige 1.Mai treffet holdt i Molde. Nærmere bestemt området til ELMO Teknikk i Gammelseterlia/Årødalen. Det vil bli skiltet fra fergeleiet slik at våre venner fra andre sida av fjorden også finner frem Det blir: - Autoslalåm med 2 klasser: (1-3serie (Mini) / 5-serie +) - Utstilling med premier - Kiosk ++ Kun BMW/Mini kan delta på Autoslalåm og Utstilling, men alle er selvfølgelig hjertelig velkomne for å se. Det har kommet inn en del bidrag til premier fra våre sponsorer, blant annet et gavekort på 4900kr fra Handz On Molde på: "Full shine Exclusive" Andre sponsorer: - Bavaria - Elmo Teknikk - Oskar Sylte - Reklameservice - Langset AS Det vil bli en oppgradering av kiosken i år. Vi lover kald brus og varme pølser, samt kaffe, sjokolade ++ Her blir det også solgt diverse rekvisita fra klubben: - Skiltrammer - Sekk - Kopp - Nøkkel anheng - Klistermerker - Paraply - Stoler BMW'er vil bli stillt ut på området til ELMO/NAF... Ber alle med annet merke om å parkere nede på Bertel O Steen/ Lønsethagen. http://www.facebook.com/event.php?eid=106365969398159
doffa Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 trist at dokke har flytte 1 mai til Molde. men men...
Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 trist at dokke har flytte 1 mai til Molde. men men... Hvorfor synes du det er trist? Årsaken til at det skjer er rett og slett at NAF har startet en tradisjon med å benytte anlegget selv denne dagen, og noe annet sted som vi kan få lov til å benytte har vi ikke funnet der dessverre. Vi vil forsøke å få til et treff i Ålesund til høsten.
Driv3r Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 So lenge eg slepper å fare under dekk på ferja so skal det nok gå bra 1.mai kjem eg, 29mai kjem eg det er 99% sikkert.
matsrh Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Ser bra ut dette ja! Jeg kommer ivertfall 1 og 29 mai!
Arild G. Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 bra at det blir mange treff her i distriktet jeg kommer sannsynligvis til å stille på alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå