Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jaja. greit å ringe politiet, men jeg hadde nok valgt en annen mulighet ;)

Nå er jeg spent.

jeg tror eieren tok det riktige valget. Mot sånne folk er det bedre å ikke velge en annen mulighet. Uansett hvor mange dere er hehe ;)

Skrevet

Ja er nok det riktige valget å ta det å ringe Politiet. men jeg kjenner meg selv. hadde blitt rimelig hissig om jeg har sett fangern min på en annen bil rett etter jeg hadde fått den frastjælt. Så tror nok ikke første tanken min da hadde vert å ringe Politiet. Men selfølgelig man får jo mere utav det med å holde seg rolig å ta det etter loven. Så det er nok det fornuftige. Men med lunta mi så hadde nok ikke det skjedd hvis det var meg er jeg redd.

Skrevet
Ja er nok det riktige valget å ta det å ringe Politiet. men jeg kjenner meg selv. hadde blitt rimelig hissig om jeg har sett fangern min på en annen bil rett etter jeg hadde fått den frastjælt. Så tror nok ikke første tanken min da hadde vert å ringe Politiet. Men selfølgelig man får jo mere utav det med å holde seg rolig å ta det etter loven. Så det er nok det fornuftige. Men med lunta mi så hadde nok ikke det skjedd hvis det var meg er jeg redd.

Ja, er vell forståelig det.

Men rimelig lav IQ på de folka der som "tok" fangeren. At det går an egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...