Evenol Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Hei. Har et spørsmål angående ombygging fra automat til manuell på en '95 328. Fungerer det med en 3.2l kasse på denne? Vet at det er org. 5-trinns fra 3liter (ZF) som egentlig sitter på 328, men M-kassa er 6-trinns. Takker for alle innspill. Mvh Even
///Naitsirk Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Det er plug & play Utveksling aner jeg ikke åssen blir... 5. gir er 1:1 på 2,8 kassa, vil trur 6.gir på 3,2 er lavere enn det Edit: Utvekslingen er lik på alle gir så kommer 6.gir som et overdrive gir med utveksling på 0,83
Evenol Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Ok. Høres bra ut. Hvordan blir det da med mellomakselen? Kan jeg bruke den fra 328'n?
Evenol Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Ok. Så 328 akslingen passer sammen med 3.2 kassa? Forstår jeg det rett?
///Naitsirk Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Som jeg skrev i stad.. aksling fra 328 manuell kan du bruke. Tviler på at 3,2 kassa er fysisk lengre så da skal det gå i og med at flensene er like. Hvis du skal bygge fra automat så blir det jo litt jobb med andre ting som pedaler,clutch og ledningnett også da, men hadde det vært manuell du hadde så hadde det i og for seg bare vært å bytte kassa..muligens slavesylinder, vet ikke helt om det går overens
Evenol Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Da er jeg med, takk skal du ha, Naitsirk. Det andre som må gjøres er jeg klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå