Rostad Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Hei! Lurer på om det er noen som har erfaringer med bestilling av felger fra england? Hvor mye ble det i frakt? Noe Toll ?
sladjan Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 jeg betalte 100pund i frakt for 4felger uten dekk. Du må betale moms 25% av det du betalte for felgene og frakt....
Patrick B Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 betalte ca 1200-1400kr i toll tror jeg for 4 felger uten dekk. http://www.stsmotorsport.co.uk/ MEGET god service. Oppfølging på tlf og e-post fikk jeg fra de da han sa til meg på telefon at det ville ta ca 1 uke før jeg fikk felgene. Han har vel aldri hørt om posten i norge Tok nesten 3 uker før jeg fikk felgene, men hadde skjedd noe kluss når de ble sendt, så de ble forsinket. Dette ringte han meg flere ganger og beklaget og måtte si ifra når jeg hadde fått dem! Veldig fornøyd med skjeldent godt kundeservice! Mvh Patrick B
316 Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Jeg har bestilt felger fra England nå gjennom qwt.no. Kan jo komme med tilbakemelding på åssen jeg synes det fungerte... Men er det jeg som må betale toll ettersom felgene sendes til qwt? Eller? Jeg har jo betalt for frakt på forhånd.
Rostad Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Er jo kurrante priser i england nå, og når punden er på 8,8 så frister det jo
Gjest Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Bestilte et sett felger fra bmautosport.co.uk , kjemepeservice og rask leveringstid. Ble 150 gbp i frakt for felger og dekk.
Clerion Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Dem er bra altså? Syns om felgene da? Lurer på å kjøpe felger derifra selv.
Langlo Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 jeg også lurer på å bestille fra bmautosport flere erfaringer hadde vært fint! er det bare moms man betaler for å få de inn i landet? eller er det flere skjulte kostnader?
Clerion Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Bare moms ja, er ikke toll på bildeler såvidt jeg har forstått? Er man lur, ber man selskapet man kjøper fra fylle ut ett skjema hvor det står at det er reklamasjon eller noe og sette sum 0,- og at de bare tar betalt for frakta. 1000 + 25% = 1250,- (250 kr i avgift) 7000 + 25% = 8750,- (1750 kr i avgift)
Langlo Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 den er lur men noen som ar erfaring med BMautosport? skeptisk på forhåndsbetaling til andre land
Gjest Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Gikk helt fint med meg, betalte med paypal(koster litt ekstra). Har bare kjørt på felgene en sesong og det har ikke vært noe å utsette på de hittil. De var tilogmed balansert skikkelig, noe norske dekkforhandlere synes å ha problemer med.
sladjan Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 BMautosport er en bra bedrift og tror ikke du skal være redd for noe. Veldig veldig mange fra norge som bestiller derifra så tror ikke de vil ødelegge ryktet sitt og lure deg for å si de sånn
oddis Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Men hvordan er felgene fra de? Er det kvalitet? Vet jo at flere kopifelgmerker flaser endel og deformerer seg ved pressing på bane. Tenker meg noen 18" LM style med sort senter og rødstripe rundt til E30n 599GBP + dekk og frakt.
316 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Venter på Ultralite Spec jeg... Håper det er grei kvalitet, de er jo flittig brukt i banekjøring og drifting så skal vel tåle litt. (?)
sladjan Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Skal være veldig bra kvalitet på LM fra de. Det bør nevnes at momsen deres blir trekt fra som er 17,5%, og hvis du betaler via paypal må du også ut med 3% av prisen ekstra. Pga det koster de 3% når folk kjøper varer via paypal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå