kimmid Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Jeg har ikke check kontroll men har oljelyset i dashen. bilen min bruker MYE olje, jeg lurte på hvor eller om det var en olje mengde måler på disse bilene som får lyset i dashen til å lyse når det blir for lite olje. I tilfelle, hvor mye olje lyser den på og hvor sitter den? Motoren er en M52B20 1995/6 Takker for svar Om jeg skulle ha en oljemengdemåler, så lurer jeg på om den fungerer skjønner dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Skal ikke si noe helt sikkert, men tror du kun har en oljetrykkbryter som sitter i blokka under innsuget. Den varsler bare ved for lavt oljetrykk. Denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 oki takker, så når det er for lavt trykk så lyser oljelyset i dashen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Er ikke helt sikker på hvordan det er på di motorene, men mener det skal stå en nivåmåler på toppen av bunnpanna. Der den bygger ned og til siden er det et stykke man kommer til ovenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 takker for svar, skal se i måren. Nå er det ØL:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå