terpe Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Som ny, kun testet selges kr 2000 Monteringsbrakket for E46 og ISO kontakt 3-5-7 serie kan eventuelt følge med. * Alpine spiller med innebygget Parrot Bluetooth kit * USB inngang i front * AUX inngang i front (mini jack) * MP-3 ,WMA,AAC * 4x50 Watt * 2 stk pre out til forsterker (2V) * HPF (høy-pass filter) * Diskant og bass kontroll * Subwoofer kontoll * Inkluderer Full speed kabel til iPod * Inkluderer handsfree mikrofon * iPod kompatibel med iPod 4G , Classic , Touch og iPhone Innebygget parrot bluetooth Ved å tilby Parrot Bluetooth funksjon gir denne CD-spilleren deg handsfree betjening av bluetooth aktiverte mobiltelefoner med full telefonboktilgang. En lyddempefunkjon sikrer at anropet høres tydlig. Parrot programmvareoppdateringer sikrer deg støtte for morgendagens telefoner. USB port og AUX inngang i front Utvid lyttevalget ved å koble til USB minnebrikke i USB porten på frontpanelet. Her finner du også en 3,5mm minikontakt for tilkobling av f.eks. MP3 spillere eller bærbare datamaskiner. Virker også med iPhone Full speed tilkoplingen gir deg tilgang til musikken på din iPhone eller din iPod spiller. Koble den bare til og nyt superpraktisk kontoll rett fra hovedenheten. Klar for bildedisplay interface Instaler en Alpine hovedenhet og behold fortsatt funksjonaliteten for bilend display. Alpines grensesnitt lar deg se sangtitler og informasjon fra din iPod samt telefon informasjon og mye mer. Klar for orginal rattkontroll Alpine er ledende i å intigrere sine produkter med ditt orginale fabrikksystem, spesiellt orginal rattkontroll. Vi tilbyr et bredt og kontinuelig voksende område over grensesnitt for en rekke bilmodeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Gir deg et bud på 1300,- Noe mer kan jeg ikke bruke nå. Trenger ikke monteringsbrakett til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 kan gå ned til 1700 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Da har jeg ikke mulighet nå, men ser den har mulighet til å koble til iphone, så derfor er den aktuell. Skal se om jeg får solgt min først. Kan man velge farge på den? Amber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 nei, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Ok. Da trekker jeg budet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå