Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Autodb kode:1070866

Denne har verdifulle papirer. Denne har vert til salgs relativt ofte. Hvorfor det? eieren må jo skjøne att denne er vert gull siden den er godkjent? Siden folk sliter så jævlig med og godkjenne e30 med 3,2. denne har vert min bruksbil hadde jeg vert rik nå..

Skrevet

Helt riktig Jørgen, denne bilen er virkelig av det ypperste sjiktet i Norge hva angår meknadsfelt i vognkortet :mrgreen: Dette er en grommaskin som jeg har hatt under nøye oppsikt siste 5 årene, i håp om at den en dag kanskje kan bli min.

Her er det.. : Godkjent med 397 HK!

vognkorts50b30turbo.jpg

Og her er noen bilder fra Gatebil 2006, da den stod annonsert til 350 000kr og 740/750hk @ 1,4/1,5 bar. Et par år senere var den annonsert til 240 000kr og motor på drøyt 400hk @ 0,6 bar (med en T66 netics turbo. Jeg merker meg at den nå på bildene har den gamle GT40n.) Og nå er den til salgs igjen for 350k. Antakelig (?) har det vært et ras her inne et sted, og motor har blitt bygd opp igjen minst en gang, etter min kilder.

69.jpg

66.jpg

67.jpg

Bygd i sin tid av Borgar Strand /BS Motor i Skien området. Deretter solgt til Lars Nes på Lillehammer, som solgte den til en Raumakar her inne som igjen solgte den tilbake til Nes, OG som deretter solgte den til nåværende eier, slik jeg har forstått. Rett meg om dette er feil!

Skrevet

Sinnsykt gromt! :D

Må da være et kupp for rette person? E30 M3 blir jo bare dyrere for hvert år som går nå.

Vanskelig/umulig å få godkjent noe sånn igjen...

Skrevet

Denne har verdifulle papirer. Denne har vert til salgs relativt ofte. Hvorfor det? eieren må jo skjøne att denne er vert gull siden den er godkjent? Siden folk sliter så jævlig med og godkjenne e30 med 3,2. denne har vert min bruksbil hadde jeg vert rik nå..

Ifølge vognkort er bilen godkjent med 3.0 og ikkje 3.2 som står i (sjå merknad som oddis har lagt ved)

Skrevet

Ifølge vognkort er bilen godkjent med 3.0 og ikkje 3.2 som står i (sjå merknad som oddis har lagt ved)

På alle bilder er det hvertfall 3liter.

Skrevet

Jeg vet det. Men 3,0 turbo er en del grommere på papiret en org 3,2.

Skrevet

På alle bilder er det hvertfall 3liter.

Du har rett! :)

Og ja, mykje råare med 3L turbo enn 3,2 sugis. Imponerende effekt som er godkjent!

Skrevet

Det er SÅ teit at man ikke kan få godkjent noe nå når det faktisk går biler på hvite skilt som har mer hk enn det man søker om i dag! De må da vel for faen kunne gå tilbake å se på ting som er godkjent tildligere, det er jo AKURATT samme bil!

Sinnsyk tøff denne "M3" en her, men stiv pris og annonse med litt lite info. Kanskje like greit i desse tyveri dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...