e46diesel Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Har fått en vibrasjon/banke lyd når man svinger og veien ikke er slett.. Er på begge sider bake.. Hvilke foringer er det som bruker å gå? Har byttet til justerbare camberstag fra gs for et par sommre siden, har hørt rykter om at disse ikke holder så lenge.. og hvordan er det å bytte de andre foringe bake sjøl?
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Traversforinger er kjent for å ryke på E46. Nr 4 på bilde her Camberstagene har ikke noe beskyttelse/støvkappe mot ytre elementer hvis jeg ikke tar feil? Lett at det blir slarkete da...
e46diesel Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Hvordan er det og bytte nr 4 på bilde? sitter den godt?
Eivinos Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Jeg fikk verkstedet til og bytte disse foringene på min e36, og de ser ganske like ut på din. Det var vist helt jævelig og få de av. måtte ha presse og ordentlig verktøy! Hvis jeg var deg ville jeg ikke begynt og tukle med de uten presse og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå