Von Anka Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Her er litt om min bil: Bilen er en E46 325iat 2002 modell som har rullet ca 150000km. Dette er min første Bmw. Er veldig førnøyd med bilen så langt. Jeg er eier nr 3. Bilen er kjøpt ny på Autozentrum og er servet der av begge eiere før meg. Fargen er 668 Schwarz 2 Av utstyr så har den: (Copy Paste fra annonse) Sort taktrekk Automatgir/steptronic (5trinns) DSC (antispinn/skrens) Klima Elektriske vinduer (4) Elektriske speil H/K stereo anlegg med MD/cd veksler Automatisk avblendbart speil Xenonlys Ryggesensorer Regnsensor Fjernbetjent sentrallås m/startsperre Midtarmlene foran+bak Kjørecomputer Multifunksjonsratt Cruisecontroll Tåke/kurvelys Alarm Varmeseter (foran) Bagasjeromsskjuler+sikkerhetsnett Lyktespylere M Sport understell M Sport seter i alcantara grått + sort stoff M Sport ratt i skinn M Sport terskelister i alle dører M Sport støtfangere foran og bak M Sport felger 17" Bilder er fra annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Gratulerer med veldig pen og velutstyrt bil Uvanlig med MD. Var jo en liten flopp som ingen selger lenger så skjønner du vil bytte den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Meget pen og faktisk en litt uvanlig bil. Kan ikke huske å ha sett for mange E46 touring med denne motoren og automat. Minidisken er nok lurt å kvitte seg med. Det florerer ikke akkurat av dem i butikkene for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Takk.. Ja MD ble vel ikke akkurat en hit nei Er det noen som vet om alle Business spillere passer med DSP systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Denne var skikkelig fin ja! Får så lyst på E46 Touring selv, og det hjelper ikke å se på slike bilder akurat.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Pen touring! gode felg tanker Å gratulerer så mye med ny bil! Rett merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Takk for d! Synes Alpinas Softline felger er veldig fine. Synd det er så vanskelig å finne dem på brukt marked bare.. Så hviss og eventuelt må man vel bestille fra UK eller noe sånt. Har kikket på GS sine sider og det er jo veldig mange fine felger der også, ikke minst finere priser!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Grattis med veldig pen touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Lenge siden jeg skrev noe her... Har fått på plass: 18" Alpina Softline Cd spiller og USAspec ipod interface. Veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Von Anka Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 alpina classic felgene er fine ble bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå