AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 ÅHOI! En lysekspert med sprengt sikring??? Godt tips: Tell til ti
Gjest Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Faktisk, angående hvite lys på bil kan jeg si med hånd på hjerte at jeg kan MYE, hva som er hvitt og ikke. Og idioter som driver nettbuttikker å selger slikt på heltid som selger 6000k som hvitt og gir best lys, det er feil!!! De skulle hatt ett N****SK**D !! dette er teste utover så mange år. tilogmed når jeg kjørte moped for x år siden driev jeg med hvitt lys.
Bambo Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Men litt On topic her... Er du gira på selge det h7 settet? HAr xenon i fjærn og ekstra lys, så ser ikke en dritt når jeg blender ned å får på gamle gule halogenen.
okennett Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Faktisk, angående hvite lys på bil kan jeg si med hånd på hjerte at jeg kan MYE, hva som er hvitt og ikke. Og idioter som driver nettbuttikker å selger slikt på heltid som selger 6000k som hvitt og gir best lys, det er feil!!! De skulle hatt ett N****SK**D !! dette er teste utover så mange år. tilogmed når jeg kjørte moped for x år siden driev jeg med hvitt lys. Har jeg heller aldri nektet for 6000k er bare "hvitt" nærmere blått
Gjest Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Du må nok til øyelege. Det har ikke noe med hvitt å gjøre en gang, er i tillegg trykker, så kan en del om farger! Ja du kan kjøpe det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå