Morten1989 Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Hei. Skal nå bestille meg ny grillramme til min 1995 328 Cab. Det jeg ikke klarer og bestemme meg for, er om jeg skal kjøpe facelift grillramme eller prelift grillramme? Jeg tenkte og montere shadowline nyrer i samme slengen. Men finner bare facelift shadowline nyrer til E36 hos koed. Noen som har noen formening om hva som kommer til å se best ut?
in2you Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Etter min mening er facelift det fineste på E36, og svarte nyrer er ikke å forakte Hadde dette på min forrige E36 touring før eg solgte den, tar seg godt ut i alle fall!
Morten1989 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Ok Hvilken farge var det på den bilen da? Min er boston green
in2you Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Min var svart II, har en bostongrønn nå med pre-face carbon Legger ved bilde av 2 touringer, den ene er blå med facelift og den andre bostongrønn med preface svart grill.
Morten1989 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Flott med bilder Den grønne touringen var jo rå Hvor får jeg kjøpt sorte prelift nyrer? Finner bare facelift hos koed.
Morten1989 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Her http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... &hilit=400 Han hadde bare facelift lock nyrer til prelift grillramme
bmwkizn Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Ok. tror ikke de koster mange hunderlappene ny heller. Sjekk på GS og KOED etc
EirikL Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg er av den bestemte oppfatning at prefaceliftnyrene ser mye bedre ut. Men hadde bilen vært en faceliftmodell, hadde jeg selvfølgelig ikke byttet til prefacelift. Når det kommer til slike ting synes jeg det passer best med det bilen ble levert med. Hvorfor utgi bilen for noe den ikke er? Det er sikkert mange som er totalt uenig med meg her, men sånn skal det være
sladjan Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg har byttet til facelift på min. Av en eller annen grunn savner jeg prefacelift nyrene i fronten. Det er en fyr som selger nyrer på autodb, også her inne på bimmers syns jeg å huske, "gradetrade" eller noe sånt kaller han seg og er fra bergen. Rimelig pris hos han, tenkte jeg skulle handle fra han også.
bmwkizn Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg er av den bestemte oppfatning at prefaceliftnyrene ser mye bedre ut. Men hadde bilen vært en faceliftmodell, hadde jeg selvfølgelig ikke byttet til prefacelift. Når det kommer til slike ting synes jeg det passer best med det bilen ble levert med. Hvorfor utgi bilen for noe den ikke er? Det er sikkert mange som er totalt uenig med meg her, men sånn skal det være Hvorfor har du Mtech2 ratt i Ix,n da? Er ikke original Mtech2 bilen din Ettersom du mener at man ikke skal utgi bilen for noe den ikke er mener jeg (var ikke for å være vanskelig. Måtte bare kverulere litt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå