Gjest Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Ikke med det første. får se hvordan den oppfører seg på banen, men regner med det er automatkassa som tar kvelden først og da vil det sikkert friste å bygge om til manuell, men på en annen side koster jo en manuellkasse til denne nesten like mye som en s38b38.. tar det som det kommer. skal få være orginalt så lenge det holder:)
Gjest Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Da har jeg skaffet rør til bur. 48mmx2,5mm sømløs rør til hovedbøyle 6meter 38mmx2,5mm sømløs til resten 18meter.. tror det skal holde. Begynner å bøye til i morgen så da kommer det bilder:)
Gjest Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Da har jeg redusert vekten på bilen betraktelig hehe.. bildene får tale for seg. Hjulene som står på er 10,5" med 265/35.18 bak og 8,5 med 235/40.18 forran. God Klaring til hjulbuene hehe. Har fått tatt ut den orginale bensintanken og det blir hovedstrømbryter der tanklokket var.
-Erik- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hehe. Plass til å bo inne i de buene der Men blir vel lavere regner jeg med
Gjest Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hehe.. ja den ble høy. blir nok justerbart understell. Den ble så lett bake at når jeg jekker på det fremre jekkfestet går bakhjulet i lufta før fremhjulet:) Har fått klippet til platene som skal sveises inn i karosseriet for innfetning av buret, men har ikke fått tid til å begynne å bøye rør enda.. Får se om det blir litt tid i påsken:)
-Erik- Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Hehe.. ja den ble høy. blir nok justerbart understell.Den ble så lett bake at når jeg jekker på det fremre jekkfestet går bakhjulet i lufta før fremhjulet:) Haha! Deilig vektfordeling med tanke på at den sikkert ikke blir noe TailHappy i det hele tatt:p
HagenJR Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Spessielt og spenstig prosjekt, artig med noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå