Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du. Jeg har svinghjul til M50. 600 kr + frakt Ca 150 kr. Hvis du trenger det raskt kan jeg sende det med Sør-Vest Ekspressen slik at du kan hente det på bussterminalen i Kristiansand i morgen ettermiddag eller kveld.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
Hei du. Jeg har svinghjul til M50. 600 kr + frakt Ca 150 kr. Hvis du trenger det raskt kan jeg sende det med Sør-Vest Ekspressen slik at du kan hente det på bussterminalen i Kristiansand i morgen ettermiddag eller kveld.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

skal høre med min kjære, men høres veldig bra ut :)

Skrevet

E36 325 har dobbelmasse svinghjul.

Jeg har i alle fall et riktig svinghjul.

Sitter ikke foran PCen om dagen. Hvis du trenger det fort kan jeg fikse det i dag. Men da er det best å kontakte meg på 92 22 65 44.

Hvis jeg leverer på bussen som går 14.30 er pakken framme kl 20.45 i Kr.sand. 16.30 bussen er framme 20.45.

Et annet alternativ er avgang som går 10.40 som framme 15.55. Men det går ikke i dag.

Hilsen Eirik.

Skrevet
E36 325 har dobbelmasse svinghjul.

Jeg har i alle fall et riktig svinghjul.

Sitter ikke foran PCen om dagen. Hvis du trenger det fort kan jeg fikse det i dag. Men da er det best å kontakte meg på 92 22 65 44.

Hvis jeg leverer på bussen som går 14.30 er pakken framme kl 20.45 i Kr.sand. 16.30 bussen er framme 20.45.

Et annet alternativ er avgang som går 10.40 som framme 15.55. Men det går ikke i dag.

Hilsen Eirik.

Du hører fra meg på telefon senere.

Skrevet

Hvis du vil ha svinghjulet så kan det selvfølgelig sendes med Posten og. Jeg trodde det hastet veldig og foreslo alternativet med bussen slik at du har svinghjulet samme dag.

Bare ta kontakt hvis du vil ha svinghjulet.

Hilsen Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...