steff88 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Det er bare å ringe når du har tenkt til å komme bort. Dørtrekkene har jeg ikke.
toretull Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Sender deg ett PM så kan du sende meg telfon nr og adresse. Imorgen eller kanskje i kveld?
toretull Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Hei Steff har sendt deg ett PM ang mobilnr og adresse. Er litt usikker på om den faktisk ble sendt så om du ikke har noe i innboksen så send meg en PM.
SigurdE36 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 solgte du bakfanger med bilen? m-tech eller vanlig?
steff88 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 alt er solgt bortsett fra seter og midt armlene.
toretull Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Kjøpte forseter og bakseter, overtrekk til bagasjerom, armlene med konsoll, + noe småteri. Alt var pent i skinnet og velholdt. Synes 4100,- var en god pris og det var snilt av Steffen og far å kjøre alt inn til byen for meg. Tusen takk for hyggelig handel Steffen Blir spennende å se hvordan dette blir med det blå/grå interiøret ellers, tro det blir bra men vil nok se det på før jeg puster ut. Kanskje blir det montert i helgen
toretull Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Synd for deg Men se positivt på det, jeg har nå ett alldeles nyyydelig lyseblått interiør and a special price for you only. PS. Bare generaler har fortrin i kø'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå