martinz Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 skjønner ikke en D av hva som menes med levering av skilter å alt det der. hvis bilen skal stå i min garasje hjemme uten skilter å jeg leverer skiltene før 22 mars, må jeg da betale noe avgifter på bilen? -Hvis det blir en rein banebil uten skilt liksom? for OVERALT står det BILEN OG SKILTENE må leveres hos biloppsamler før 22 mars.. men ikke fillern om bilen skal hugges, den trenger bare litt pleie over litt lengre tid. og Hvis jeg skulle finne på å få skilt på den igjen, så betaler man bare årsavgift for det året jeg setter skilter på den igjen? -Eller? noen som kan hjelpe meg litt her? mulig jeg er helt tett, men hvis noen kunne med ord jeg skjønner fortelle meg hvordan dette funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 om du leverer skilter MÅ du betale årsavgift, om du vraker bilen før 22. mars slipper du årsavgift. venter du til mellom 23-30 mars må du betale halv årsavgift, etter 30 mars er det full årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinz Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 så jeg må betale årsavgift selv om bilen står uten skilter altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Ja , du må betale for i år . Om du leverer inn skiltene før 31 / 12 slipper du årsavgift for neste år . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinz Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 ikke halv avgift engang altså? hmmm.. kjipern, men er det sånn så er det sånn. får bare ta en diger bit av det sureste bil-eple som er å oppdrive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 venter du til mellom 23-30 mars må du betale halv årsavgift Ikke helt riktig. Dette må man søke om, og er vel mer eller mindre håpløst å få igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 halv årsavgift er KUN om man registrerer bilen etter 1juli...Om bilen hadde skilt 1januar og den ikke skal hugges må det betales full årsavgift. Om den da ikke skal på veien igjen før 2011 med skilt kan man søke om å få halve årsavgiften refundert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå