Nøstbakken Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Nett montert nye m-speil på min e36, Men på speilet på høgre siden vil ikkje gå langt no inn mot bilen, så ser ikkje noko av bilen i speilet, bare langt i "skogen" . Altso problemet eg får ikkje stilt det langt nok inn, noen som er kjent med dette problemet. Kan og nevne at speila kommer fra ein Engels bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Nettop derfor. Vanligvis sitter man da på høyreside og har ikke bruk for å legge speilene lenger inn. Men har dru prøvd å snu motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Nettop derfor. Vanligvis sitter man da på høyreside og har ikke bruk for å legge speilene lenger inn. Men har dru prøvd å snu motoren? ÅÅ ,, så eg kan snu motoren på hode, da vil det funke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg vet ikke.. men eneste muligheten tror jeg...verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Det funka dårlig Snude motoren på hode for å se om den gikk lenger andre veien, men dårligt med det. Noken andre som har noken gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Kjøp speil fra venstreratta bil hehe.. synd det ikke hjalp å snu motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Kjøp speil fra venstreratta bil hehe.. synd det ikke hjalp å snu motoren. Skal nok få det til, men hadde lyst å fikse det uten å måtte kappe i fester osv. Men skal nok få til å modifisere dem litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ingen som har vært borti noko liknande ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 jeg har samme speil som deg, nemli fra engelsk bil "hadde" samme problem, men "fikset" det delvis hehe Jeg justerte de manuelt, det er tenner bak der så jeg bare tok i glasset og skyvde det innover der det trengtes, føltes som jeg flyttet festene/tennene til glasset i motoren der. Prøv det så funker det for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 jeg har samme speil som deg, nemli fra engelsk bil "hadde" samme problem, men "fikset" det delvis hehe Jeg justerte de manuelt, det er tenner bak der så jeg bare tok i glasset og skyvde det innover der det trengtes, føltes som jeg flyttet festene/tennene til glasset i motoren der. Prøv det så funker det for deg også. Får ta meg ein tur ned i garasjen i dag å prøve litt , takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Fikset Med litt lett modifisering ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Lett mod.? Gjorde du som nevnt over eller var det en annen god løsning? Sikkert fint for nestemann med et utfyllende svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 ja trenger hjelp how to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen_90 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Litt handmakt så fikse det seg, har ikke vært borti en ann løsning, enn å bruke litt handmakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 fikset satt på 2 skiver bakom speilhuset sånn at speilet vridde seg 'litt';) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå