bmw530i Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 jeg vurderer kanskje å ha et lite neonlys rør i frontfangeren. skal legge opp bryter men er det en plass man kan stjele strøm fra eller kan man liggert bare koble det rett til batteriet? bør man ha sikring eller noe? mange neonrør blir levert med sånn sigarett tenner kontakt, kan man koble denne om på noe vis? gjerne kom med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 hadde lys under dashen på opelen min. lyste ned på bena på sjåfør og passasjer. kobblet rett på batteri. var en kontrollboks til lysene som jeg kunne skru ov og på med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 kan man ikke bare bruke vanlig bryter? trengte ikke sikring eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 kontrollboksen min var orginal på ledningene til neonlysene. bare klippet av sigarettenneren og koblet til batteri. kan bruke vanlige brytere om du vil ja. hadde ikke sikkring på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 For all del.., bruk en sikring.., plasser den nærme batteriet eller pluss terminalen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Litt offtopic, men digger dette her: (Lys ved beina) PDF Howto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Det er som folk sier bare å lage en egen krets til lysa rett fra batteriet Og som tideligere sagt, er det anbefalt å ha på en sikring på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Litt offtopic, men digger dette her:(Lys ved beina) PDF Howto er ikke ette orginalt i bmwer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 anbefaler sikkring ja. hadde det ikke i opelen min fordi det ble koblet fort som fy da jeg var 18 år. bare det virket så var ikke noe annet så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 er ikke ette orginalt i bmwer da? Hehe, tjaaa.. På 7-serien kanskje? Tydeligvis ikke på 1-serien (usikker på om det er på 3-serien). Det var ihvertfall ikke på E34`en jeg hadde. Men, det var veldig off-topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 E46`n til en kammerat har hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Det er vel gjerne ekstrautstyr, som det meste andre .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 har skaffa 30cm neon rør med vanlig pluss minus ledning tror jeg legger opp bryter i innerskjermen eller noe så slepper enten å åpne panseret eller trekke ledning inn i coupen å stor sikring og å tykk lening trenger jeg? røret er på 160mA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Bare ha på ei 10A sikring maks 30cm fra batteriet du Så er det i boks Men jeg ville hatt bryter inni kupeen, i tilfelle du ser onkel blå. De er ikke så glad i ettermonterte lys som ikke er E-merket hehe. Angående ledning så kan du bruke egentlig hva som helst.. Er ikke akkurat tykke ledninger originalt på lysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 suikring er must, holdt på å brandt ned hele mercedesn min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå