Andycam Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Rydder unna litt i boden og selger derfor disse som jeg har liggende. 18" Alpina Dynamic replica med Kumho Sonar SX-1 dekk. Kjøpt nye hos GS Bildeler våren 2009. Dekkene har anslagsvis gått under 10kkm, så de er meget brukbare enda. Jeg syntes Kumho dekkene var helt ok å kjøre på. Dekk/felg foran: 225/40/18, 8,5" ET37 Dekk/felg bak: 255/35/18, 9,5" ET43 Ta kontakt på PM, epost andy at andycam.no eller mob 90899669 ved interesse. Felgene er IKKE kantkjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piddi2 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Har du tenkt deg ut en pris for felgene? Holder til i bergen,så kan hente de med en gang for riktig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hva er riktig pris? Tenkte meg i utganspunktet 7k for settet, men jeg kan også selge dem for 4k uten dekk dersom det er foretrukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Rettelse: settet går ferdig prutet for 6k hvis ikke beholder jeg dekkene selv. Bud mottas på felger uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Hei! Vet du om de passer 320d E90 Lci? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Nei, det vet jeg faktisk ikke. Jeg tror impresset er feil bak. Men mulig det i så fall kan løses med en spacer. Noen med peiling på slikt kan sikkert svare. Uansett - disse felgene er antageligvis solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå