GSS Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Det hjalp voldsomt! Det var det jeg lette etter reglementet til nbf er bare generelt og ikke så nøyaktig. Takk "Kentan-racing.com" Mvh Beyeren Nå er det slik at det reglementet til nbf ER nøyaktig og ikke generelt. Du er nok bare nødt til å sette deg inn i disse reglene enten du vil eller ei, dersom du ønsker å kjøre på banen i en organisert setting utenom klubb-treff o.l.
Kentan-racing.com Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Ahh å forresten det glemte jeg.. for og få bruke bilen på bane må du løse en lisens på bilen.. da tar de en kontroll og sjekker bur og innfestning på seler og går igjenom det meste.. Så må du å ha personlig lisens.. om du kun skal kjøre drifting så finnes det en lisens for kun det.. jeg tok h-lisens som betyr hastighet lisens.. Den får jeg kjørt nesten alt med.. Nbf reglene er enkle bare og lese listene demmes.. og bygg gjerne bedre en den klassen du skal kjøre..
beyeren Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 takk for alle svar kentan... skal lese som fan, så blir det kansje et fint banebil prosjekt her inne.
Kentan-racing.com Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 viewtopic.php?f=11&t=84664 <- dette er mitt prosjekt.. ruud racing har en tråd her og er i hele tatt en del som har bygget banebiler.. Men ruud er vel den som har lagt mest arbeid i en banebil hittil.. det og Gs bildeler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå