Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt av sentret/airbagen på bilen min og lurer på om det er bare og ta sats og dra det av eller om det er noen skruer som ikke jeg finner?

Skrevet

For all del ikke prøv å røsk det av!

Airbagen sitter med 2 T30 torx i bakkant. Husk å ta av batteriet hvis du skal av med airbag :wink:

Skrevet
For all del ikke prøv å røsk det av!

Airbagen sitter med 2 T30 torx i bakkant. Husk å ta av batteriet hvis du skal av med airbag :wink:

Ok,skal skifte merket på rattet.

Skrevet
Koble av batteriet, og vent ca 20-30 min før du tar ut airbagen ;)

Det er vel oppskrytt? Pleier bare å demontere så er det ferdig..

Skrevet

er emblemet til og ta av da? på min gikk merket til helvete da jeg prøvde og ta det av uten å ta av rettet. har hatt av rattet etter det og den skinn biten som er på rettet rundt airbagen er poppet fast på begge mine ratt. så du kommer lissom ikke til bak merket uansett. det var på en E38 da. er muligens ikke sånn på E36

Skrevet
er emblemet til og ta av da? på min gikk merket til helvete da jeg prøvde og ta det av uten å ta av rettet. har hatt av rattet etter det og den skinn biten som er på rettet rundt airbagen er poppet fast på begge mine ratt. så du kommer lissom ikke til bak merket uansett. det var på en E38 da. er muligens ikke sånn på E36

Akkurat det jeg gjorde da jeg skulle fjerne det og. Noen som vet dette sikkert så jeg kansje sliååer å demontere?

Skrevet

Noen som vet dette sikkert?

Skrevet

noen som vet dette sikkert?

Skrevet

noen som vet dette sikkert?

Skrevet

hva er grunnen til du skal ha det av? er det for å sette på et annet merke? isåfall er de fleste sånne merker til å lime på utsiden av det orginale merket.

mitt gammle ratt sette jeg på dette merket. det var egentlig til å sette utenpå bmw merket. men det gjore jeg ikke. endte med at bmw merktet gikk istykker. og det nye merket måtte festes med en liten prikk sikaflex bak istede for slik det egentlig skulle festes.

ba122op3zdknqrsqzyu0.jpg

Skrevet

alpina merket jeg satt på var som et klistremerke i metall.

måtte dra av en papir bit bak. så skulle merket bare legges på bmw merket. så hadde det satt seg fast der.

men jeg prøvde å fjerne bmw merket før jeg så på alpina merket da :S typisk det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...