Gå til innhold

extrem e30 med over 900hk selges for 299k!!


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og selge e30n min til fordel for nytt prosjekt. Planen er egentlig og bruke den denne sesongen men jeg legger den ut nå for og sjekke responsen. Det er altså en 86 mod 325i som er komplett ombygd til m3 med bare orginale deler. Alle skjermer kjøpt nye, fangere og resten av plastikk pent brukt. Nesten ikke brukt etter lakering på juni 09. Helsmidd overhalt s38b36++ Bremset 757hk og 970nm på bf98(på hjul) Og 802hk og 1046nm med vp109 racefuel.(dette og på hjul) Se min prosjekttråd for mere info og byggebilder.

viewtopic.php?f=11&t=90756

Denne er en meget gjenomført og rå bil som har kostet meg mye penger og mye tid.Må ikke selge så pruting er ikke vits i. Bytte er aktuelt kunn vist noen har en org m5 3,8 som er momset inn. Bil med skilt er ikke intresant. Ta kontakt på tlf:91151705 vist du er seriøst interisert.

Pris:299000nok.

Sideskjørter er ikke montert på bildene men di har jeg selvsakt.

tjlr9z82iiyq027g9vp6.jpg

f81vdsaaw61ergcld2c2.jpg

725up2xxjgh4cw61vhkb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin bil!

Meget ekstrem, husker jeg så den på gatebil på våler for 2 år siden (mai tror jeg). Da du "bare" hadde 600 hk eller noe sånt. Sto og siklet litt på den da. Men til den prisen tolker jeg det litt som at du egentlig ikke er så interessert i å selge. For bilen er vel ikke godkjent med s38b36 heller eller? Ikke for å kritisere prisen eller noe altså....

Men ift. ekstreme E30er med 2,7 turbo (eks. Kenneth olsen sin) (jo vet s38 som du har er endel fetere) som jo har blitt solgt for under halve prisen, må jeg bare si lykke til med salg av kjempefin bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke litt på hva alt koster på en sånn bil da, er ikke gratis og bygge om karosset til m3 f.eks, heller ikke gratis alt som er i motor, heller ikke gratis drivverk. Dette er en bil som det er lagt ned mye jobb i, og såklart man skal forvente og få igjen noe for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som melvik sier koster det mye å bygge noe som dette ja. jeg taper på den uansett. prisen er ikke diskutabel inntil videre. er noen intrisert ser jeg helst di ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke litt på hva alt koster på en sånn bil da, er ikke gratis og bygge om karosset til m3 f.eks, heller ikke gratis alt som er i motor, heller ikke gratis drivverk. Dette er en bil som det er lagt ned mye jobb i, og såklart man skal forvente og få igjen noe for det?

jada smart ass. Jeg har flere s38 motorer selv også, så jeg vet at det er dyrt. Selv en vraka s38 koster over det dobbelte av en strøken m30 så...

Og det var derfor jeg også nevnte den andre e30'en som eksempel. For den hadde også alt ombygd.

MEn nok ødeleggelse av trådstarter sin salgstråd kanskje?

Har selv sett denne bilen i virkeligheten og latt meg imponere, det er vel uten tvil en av de beste E30'ene i landet også

PS: å forvente å få igjen pengene man bruker på bilen kan du ikke alltid regne med Melkvik. desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke litt på hva alt koster på en sånn bil da, er ikke gratis og bygge om karosset til m3 f.eks, heller ikke gratis alt som er i motor, heller ikke gratis drivverk. Dette er en bil som det er lagt ned mye jobb i, og såklart man skal forvente og få igjen noe for det?

jada smart ass. Jeg har flere s38 motorer selv også, så jeg vet at det er dyrt. Selv en vraka s38 koster over det dobbelte av en strøken m30 så...

Og det var derfor jeg også nevnte den andre e30'en som eksempel. For den hadde også alt ombygd.

MEn nok ødeleggelse av trådstarter sin salgstråd kanskje?

Har selv sett denne bilen i virkeligheten og latt meg imponere, det er vel uten tvil en av de beste E30'ene i landet også

PS: å forvente å få igjen pengene man bruker på bilen kan du ikke alltid regne med Melkvik. desverre

Nå var det nok du som startet med å ødelegge salgstråden hans. Og som han sier selv, så får han ikke igjen alle pengene han har lagt i bilen, det var heller ikke det jeg mente. Men nok om det, nå legger vi ballen død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...