kjellke Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Hvordan var det og kjøre ? Tell us tell us bilder / film av turen?
destroyy Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Kompis slet også med sirkulasjon i varmeregistret med m30 motor i e30 Han monterte ei pumpe for å få sirkulert litt å det hjelp hvertfall no
Melkvik Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Kompis slet også med sirkulasjon i varmeregistret med m30 motor i e30Han monterte ei pumpe for å få sirkulert litt å det hjelp hvertfall no Såpass, hvor ble pumpa montert da? har ikke noe med å gjøre att jeg byttet om slangene da?
Melkvik Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Hvordan var det og kjøre ? Tell us tell us bilder / film av turen? He he nei var litt sykt å kjøre til og begynne med da jeg har kjørt gammel 242 i ca en måned da:P men går nå helt greit nok nå ja liksom Ikke noe problem å kjøre skrens på tørr asfalt i det hele tatt:) Bilder ble ikke tatt, men tenker å ta noe idag, ble så sent igår, fikk ikke bilen utpå veien før i 11 tia eller noe så
Gjest Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Du trenger ingen ekstra pumpe på vannet. Koble rett så blir det.
Melkvik Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Du trenger ingen ekstra pumpe på vannet. Koble rett så blir det. Det ble nok det ja! Kristian: Ja motoren den yter bra den
Melkvik Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Kjelke, var det slikt bilde av eksos du ville ha? : Litt morro:D
Gjest Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Hehe, Konge! Fikk nesten list til og bygge meg en gammel e30 sliter med 3,5 selv nå...!
JonasD Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Artig prosjekt! Men den motoren tenger virkelig en vask!
kjellke Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Der ja ! Tusen takk, nei ser ikke ut som det er allverden plass til turbo der heller, må sette meg ned og fintenke da:-) Takk skal du ha, liker og se det blir brukt som det skal
e36touring Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 tror nok det der blir brukt som det skal ja, han passerte her på turtallsperra tidligere i dag...
Melkvik Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Der ja ! Tusen takk, nei ser ikke ut som det er allverden plass til turbo der heller, må sette meg ned og fintenke da:-) Takk skal du ha, liker og se det blir brukt som det skal Sjekk tråden til en av JAAS gutta da:) viewtopic.php?f=11&t=86877 Så att han hadde turboen ganske langt framme:)
Melkvik Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Artig prosjekt! Men den motoren tenger virkelig en vask! Hehe:P skal lakke toppdeksel svart, og pusse av bokstavene:) Blir pent nok det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå