E30_Dale Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Gratulerer med grom garasje. , lite rust på 316i'en?
Melkvik Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 fiksa kjøleproblemet? jeg brukte 87- 735 radis og oljekjøler.. hadde ikke viskose, brukte en liten elvifte som jeg satt på ved køkjøring. ble aldri for varm:) Nei fikk ikke det, skal egentlig ikke være noe problem med e28 radiator heller da Men får forske litt på dette i vinter, først og fremst 316 som står for tur nå, skal prøve å få til en brukbar motor i den, er en m20b20 som jeg prøver å bygge om til facelift i den nå, men tipper det blir enten m50b25, eller m20b25 i den hvis det dukker opp noe.... Og kjekt me stor garasje ja, satser på å få bli kvitt e34 så det blir litt mer arbeidsrom rundt e30ne:) Og ekstremt lite rust på 316 ja, var sinnsykt heldig med den handelen vil jeg påstå Ikke hver dag man skaffer seg så bra e30 til 5 lapper
Melkvik Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Driver og monterer facelift nett på motoren nå, satser på oppstart:) Har også fått handlet ett sebring eksos anlegg til den:)
Melkvik Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 ny e30n funker bra:) regner med at den blir til salgs etter hvert så det er sagt, har nok behov for litt strørre bil:)
Jonern Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 fortsatt til slags?? pris? interressert i bytte med 520 e34? 24v manuell shaddowline med svartskinnint
Concep Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Fortsatt kjøleproblemer på tomgang? Vifta skal suge til seg luft, altaå dra luften fra radiator, rettning mot kupeen, og ikke blåse ut mot front!
Melkvik Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Nå blåser ikke vifta ut mot front heller da, vifta er montert i forkant og blåser mot radiator. Kjøle problemene finner jeg nok ut av når jeg tar meg en titt på bilen etterhvert, bilen står for tiden i ro i garasjen......
Melkvik Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 fortsatt til slags?? pris? interressert i bytte med 520 e34? 24v manuell shaddowline med svartskinnint Ny e30n er til salgs ja, men ikke den gamle
Melkvik Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Bilde av garasjen som desperat trenger en opprydding
powerfulglenn Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Noe nytt? Fint prosjekt du holder på med
Melkvik Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Her er det lite nytt... bilen står uten motor, og står egentlig bare og venter på å få den oppussinga den fortjener, men har blitt huseier, og det koster også sitt, pluss div andre små bilprosjekter... men skal uansett ikke selge denne bilen, så på veien kommer den nok igjen:) Planen er å få laget en slags "søndags cruiser" av den, vil få den godkjent med senking, og motor, så blir enten m20 turbo, eller s50 motor i denne.... det er i hvertfall planen for øyeblikket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå