espulus Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Som dere sikkert har fått med dere, så har jeg vært uten bil lenge grunnet et lite (stort) uhell.. Jeg har nå fått pris fra et verksted ferdig opprettet og lakkert (ikke hellakkering), på 40.000,- + alle deler såklart. Jeg har allerede fått tak i mye av delene, som for eksempel demper med fjær osv osv osv osv osv... Det er her spørsmålet kommer inn.. Denne demperen jeg har fått tak i, stammer fra en 318i, 94mod.. Bilen min er en 323i, 96mod. Er disse delene like? Altså, kan jeg bruke demperen med fjær og bærebru osv, som stammer fra en 318 på min 323? Håper på raske svar! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 4syl og 6syl dempere/fjærer har annet delenr.., sikkert en grunn. Så er det mye forskjeller på dempere mtp stabstag, tårnlager etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hmm, okei Noen her inne som har demper osv til meg? Alt jeg trenger for å få den på hjul .. :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg har komplett understell fra 328 (Selges kun komplett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Bytt ihvertfall begge sider samtidig! Om det er fra 318 trenger ikke ha noen praktisk betydning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exxo Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 De fra 318 gjør jo at du får kjørt bilen med i det minste, MEN! De tåler vel mindre... Er ikke verre enn å kjøpe til nøyaktig din bil da? Er masse huggerier.. Evnt, sjekk på koed.no under brukte deler. Er sinnsykt mye der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Takker for masse svar! Har fått tak i dempere osv fram på begge sider fra en 6sylindra bil, så er jeg sikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Hvordan går det her? Fikk du levert bilen til opprettern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Ja, etter mye om og men, så er bilen endelig på plass på verksted:D Står vel i jiggen as we speak, håper jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Det høres bra ut da er det vel ikke lenge før den er på vegen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Hehe, nei det er ikke det Håper jeg rekker vårturen til Ånn 2. Mai ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 ja får satse på det. Skal du på GS treffet i Bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 318 har som regel tynnere dempere og er beregnet for mindre vekt og mer "alminnelig" kjøring du får nok kjørt bilen, OM demperne faktisk passer i hjulnavet og tårnlageret vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Vet ikke:b spørs litt om når det er osv. Skal du dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Treffet er 29 Mai. Skal dit ja. Jeg å samboern drar nedover den 28. og blir hele helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå