Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 å uoriginale speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Lavt er bra! Ufattelig hvor mye senk har å si. Tror noen av de E38 coupene er mixa bilder av E31/E38 bare. Taket og bakrute er identisk E31 hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 å uoriginale speil Kanskje du skal lese den første setninga i denne tråden: Legg inn bilder av BMWer uten styling og eller Mtech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Er ikke noe Mtech på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 nei, men styling. NOK om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 E36 blir sjelden pen uten mtech. Har da hvertfall ikke sett noe av dem i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 E36 blir sjelden pen uten mtech. Har da hvertfall ikke sett noe av dem i denne tråden Dette er i grunn sant. Men det ER mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 E36 blir sjelden pen uten mtech. Har da hvertfall ikke sett noe av dem i denne tråden Dette er i grunn sant. Men det ER mulig! alt er mulig. men har fortsatt ikke sett det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Min sin. Ingen styling bortsett fra lyktesenkera Kommer ei is-leppe framme, men det er jo orginalt levert på Bmw 318is så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 min før det smalt og jeg hora den opp, når dette bildet ble tatt var bilen gått 34k ! low milage is the shit coiloversen jeg hadde da var skrudd i bunn selv om det ikke ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Gammel biln min.. å æ e en av di få som liker orginale e36 framfor m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 greia med e36 uten noe form for styling er at de må være grise lave med rå hjul, da ser det bra ut, ellers så er det bare kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 begynner og bli lav min også. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå