Gå til innhold

Pene, lave BMWer uten Mtech/styling

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk :D

Her er min e39 uten m-tech!

Den var skikkelig pen! Eneste jeg ville byttet er grillen, til original (siden du har krom rund baut resten av bilen).

Ja jeg vet det, men de orginale sprakk og forsvant nesten av seg selv. :( Skal faktisk senke den 2cm til i kveld. Håper det blir bra og kjørbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flandy: Strøken bil, kjekt med lave og litt diskre E39! :)

Ligner foresten veldig på en som lå etter meg på e39 fra os mot søfteland i går kveld.. ikke sikker på om den var så lav da men..

Takk :mrgreen:

Var ikke i os i går kveld nei! Men jeg er 100% sikker på at jeg traff deg mitt i mellom ulven og lysefjoren på mandag. Du hadde forsjellige felger foran og bak. 8) Har verksted i os og bor i fana så at vi treffes noen ganger opp og ned der skal du ikke se bort ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :mrgreen:

Var ikke i os i går kveld nei! Men jeg er 100% sikker på at jeg traff deg mitt i mellom ulven og lysefjoren på mandag. Du hadde forsjellige felger foran og bak. 8) Har verksted i os og bor i fana så at vi treffes noen ganger opp og ned der skal du ikke se bort ifra!

Helt riktig, skulle bort på verkstedet på os en tur, hadde klart å knekke låsebolt nøkkel tingen(den originale driten fra bmw)... så trengte noe skikkelig redskap for få ut driten :P

Så der sto jeg med sommerdekk foran og vinterdekk bak... så sinnsykt smart ut!

Men det er fikset nå så ja, blir å se flere ganger langs det strekket da jeg bor i lysefjorden for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...