morten325i Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 her er min e30... kun mye senket å breie felger..is leppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Skrivebord bakgrunnen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Helt greit at dere er stolte av egne biler, gutta, skjønner det godt! Men vær greie å selv passe på at de bildene dere legger inn i tråden passer til akkurat denne tråden! Ellers blir det fort mye kvalme. Og det er ikke det jeg prøvde å oppnå med denne tråden! Mye bra så langt! Bare fortsett Disse er godkjent for denne tråden fordi de ikke har Turbo-bredding eller annen slags styling, selv om det ikke fantes Mtech på den tiden (og fordi jeg er trådstarter og jeg sier de er skamtøffe og godkjente ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 hva slags motor er det i den siste bmw 2000 der? se på potta a.. røddige biler, er så nydelig med bmw og krom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Doble webere og noe annet småtteri, ellers en ganske original 2000-motor i den. Så utblåset trekker ned noe. Dog er det så sjelden man ser modifiserte "neue klasse"-sedaner, så jeg lot den være med http://bringatrailer.com/2009/04/10/imp ... lly-sedan/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Mye fint å se på her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 E36 blir sjelden pen uten mtech. Har da hvertfall ikke sett noe av dem i denne tråden Dette er i grunn sant. Men det ER mulig! FAIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Den siste der var bare tull, men de to første synes jeg faktisk ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsveinOO Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 her har dere min 520 96mod.. ikke så lav, men ellers grei å se til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Flere bilder av denne? Var jo skamfin! Her var det jo hverken M-tech front eller 2-dører, og SÅ riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 [imghttp] Flere bilder av denne? Var jo skamfin! Her var det jo hverken M-tech front eller 2-dører, og SÅ riktig Ligger bilder av gamlebilen min i signaturen min.. Bilen var pen den ifra litt avstand, men trengte litt pleie og ett strøk med lakk for å blir veldig bra Stilen likte jeg veldig bra, derfor jeg "bygde den" opp slik ifra original som den var når jeg fikk den Håper og tror bilen får den nødvendige pleien den trenger hos ny eier Personlig liker jeg forresten 4-dørs E30 best, ser mer rett ut med 4 små dører på en såpass liten bil enn 2 laaange dører og ett laaangt bakpanel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Takk, da blir det å lese litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Den siste der var bare tull, men de to første synes jeg faktisk ser bra ut! Den hvite er helt grei, men ingen av de er noe jeg ville snudd meg etter Den første var litt fæl, ulakka kanaler, uorginale felger uten særlig suksess, eneste positive er senkinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå