Gå til innhold

Pene, lave BMWer uten Mtech/styling

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt greit at dere er stolte av egne biler, gutta, skjønner det godt! Men vær greie å selv passe på at de bildene dere legger inn i tråden passer til akkurat denne tråden! Ellers blir det fort mye kvalme. Og det er ikke det jeg prøvde å oppnå med denne tråden! Mye bra så langt! Bare fortsett :)

h5o1d9cnrz7vc2gze4jg.jpg

8lkn72y5hydsk59qhtpt.jpg

wi7wx517al97f5w60srz.jpg

q7yiydjowz5qrkbnq2ji.jpg

7gz9g19f80u63eldgfo9.jpg

gxx2tbnee2x7x15xmqbh.jpg

d3a1i1hh6u24u6x2f4yw.jpg

xkoqczbwkv9jnrkx1dz6.jpg

jiyw1ms0dsp2i7l659tt.jpg

ni3vce9up0irrcbhd6rd.jpg

e8lf53y8jectjef209vt.jpg

Disse er godkjent for denne tråden fordi de ikke har Turbo-bredding eller annen slags styling, selv om det ikke fantes Mtech på den tiden (og fordi jeg er trådstarter og jeg sier de er skamtøffe og godkjente ;) )

5il0yw1yzm9tynch12iw.jpg

q0876gk1yikn5mefh6mg.jpg

5hm4ixnf1ijj22lna27p.jpg

30k2r22qtntstzrfdw6g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[imghttp]

Flere bilder av denne? Var jo skamfin! Her var det jo hverken M-tech front eller 2-dører, og SÅ riktig :)

Ligger bilder av gamlebilen min i signaturen min.. Bilen var pen den ifra litt avstand, men trengte litt pleie og ett strøk med lakk for å blir veldig bra ;) Stilen likte jeg veldig bra, derfor jeg "bygde den" opp slik ifra original som den var når jeg fikk den :) Håper og tror bilen får den nødvendige pleien den trenger hos ny eier :)

Personlig liker jeg forresten 4-dørs E30 best, ser mer rett ut med 4 små dører på en såpass liten bil enn 2 laaange dører og ett laaangt bakpanel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der var bare tull, men de to første synes jeg faktisk ser bra ut!

Den hvite er helt grei, men ingen av de er noe jeg ville snudd meg etter :|

Den første var litt fæl, ulakka kanaler, uorginale felger uten særlig suksess, eneste positive er senkinga :weirdwalkingthing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...